تکمیل پروژه‌های عمرانی اسلامشهر در گرو تزریق منابع مالی استانی
شنبه, ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۳۷ ۷۰۹
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
تکمیل پروژه‌های عمرانی اسلامشهر در گرو تزریق منابع مالی استانی

تکمیل پروژه‌های عمرانی اسلامشهر در گرو تزریق منابع مالی استانی

معاون فنی و عمرانی شهرداری گفت: در صورت تزریق منابع مالی مناسب از مجموعه‌های بالادستی و استانی، پروژه های کلان عمرانی اسلامشهر هرچه سریعتر تکمیل می‌شوند.


به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، هادی گورابی معاون فنی و عمرانی شهرداری اسلامشهر با اعلام خبر فوق اظهار داشت: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری این است که پروژه کلان مترو و کمربندی شمالی را هرچه سریعتر به نتیجه برسانیم و قطعاً تزریق مناسب منابع مالی از مجموعه‌های بالادستی و استانی در تسریع در اجرا و تکمیل این پروژه های فراشهرستانی تاثیرگذار است.

➕وی گفت: تعطیلی های مکرر به دلیل شیوع کرونا، موضوعات اقتصادی و نوسانات قیمت، موجب کندی در روند پیشرفت فعالیت های عمرانی شده و باید برای رفع این موانع، تدابیری در سطح کلان اندیشیده شود.

➕گورابی با اشاره به اینکه در حوزه اجرا بایستی به بطن کار توجه شود تا سریعتر به انجام برسد، تاکید کرد: امیدواریم با اصلاح برخی مشکلات و نوسانات قیمت از جمله افزایش ناگهانی قیمت سیمان و میلگرد، پروژه‌های عمرانی در سطح شهر با سرعت اجرا شوند تا با تسهیل در زندگی روزمره مردم موجب رضایتمندی همشهریان شویم.

➕معاون فنی و عمرانی شهرداری اسلامشهر خاطرنشان کرد: در کنار پروژه های کلان شهری همچون کمربندی شمالی و مترو، پروژه های خرد عمرانی نیز در حال انجام است و طی دو سال اخیر حجم زیادی از پروژه های روکش مکانیزه آسفالت، جدول گذاری، بهسازی معابر و... در نقاط مختلف سطح شهر انجام شده است.

آدرس کوتاه شده: