تاکید رئیس شورای اسلامی شهر بر حمایت همه جانبه شورا از مجموعه مدیریت شهری
یکشنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۲۶ ۵۳۶
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
تاکید رئیس شورای اسلامی شهر بر حمایت همه جانبه شورا از مجموعه مدیریت شهری

تاکید رئیس شورای اسلامی شهر بر حمایت همه جانبه شورا از مجموعه مدیریت شهری

دکتر محمد مهدی سلیمی رئیس شورای اسلامی شهر در جلسه شورای مدیران ارشد شهرداری، بر حمایت همه جانبه شورای ششم از شهرداری در پیشبرد اهداف مجموعه مدیریت شهری خبر داد.

 

 
به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، صبح امروز در جلسه شورای مدیران ارشد شهرداری اسلامشهر که با حضور هیئت رئیسه دوره ششم شورای اسلامی شهر برگزار شد، سلیمی رئیس شورای اسلامی شهر ضمن تشکر از زحمات صادقانه مجموعه شهرداری در سالیان اخیر که منجر به ارائه خدمات ارزشمندی در سطح شهر گردیده، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر قدردان زحمات تک تک مدیران و پرسنل شهرداری در سالهای اخیر می باشد زیرا کارهای بزرگی در سطح شهر انجام شده که رضایتمندی شهروندان را در پی داشته و اکنون با توجه به شرایط موجود در جامعه می بایست همگی با همدلی و هم افزایی در جهت اجرای پروژه ها و پیشرفت شهر گام برداریم و در این راستا، شورای اسلامی شهر با حمایت همه جانبه در کنار مجموعه مدیریت شهری می باشد و برای رفع مشکلات و باز کردن گره ها از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

➕در ادامه جلسه محسن حمیدی سرپرست شهرداری ، ضمن خیر مقدم و تشکر از حسن اعتماد و حمایت شورا از مجموعه شهرداری، به ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه های عمرانی در سطح شهر پرداخت و توضیحاتی را در خصوص برخی پروژه های کلان شهری همچون مترو، کمربندی شمالی، بوستان 6/5هکتاری شهید حاج قاسم سلیمانی و ... ارائه نمود.

➕موضوعاتی همچون کلنگ زنی ایستگاه مترو از محل فروش اوراق مشارکت مترو در ماه آینده، لزوم نظارت بیشتر بر حفاری های دستگاههای خدمات رسان در جهت جهت جلوگیری از بروز مشکل تردد شهروندان، موضوع تکمیل ظرفیت تدفین اموات در دارالسلام از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح گردید.

➕در پایان این جلسه حکم تجدید سرپرستی دکتر حمیدی توسط رئیس شورای شهر به ایشان اعطاء شد.

????شایان ذکر است ترکیب هیئت رئیسه سال اول دوره ششم شورای شهر اسلامشهر دراولین جلسه رسمی شورا در پنجشنبه هفته گذشته مشخص شد که آقایان محمد مهدی سلیمی بعنوان رئیس،مرتضی خانعلی نایب رئیس ، سید اکبر اسحقی بعنوان خزانه دار و آقایان علی ترکمن و داود حورزاده بعنوان منشیان اول و دوم شورا انتخاب شدند.

آدرس کوتاه شده: