برگزاری آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان اسلامشهر
چهارشنبه, ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۱۶ ۶۴۴
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
برگزاری آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان اسلامشهر

برگزاری آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان اسلامشهر

طی مراسمی با مشارکت فرمانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر اسلامشهر و به مناسبت روز خبرنگار، از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان اسلامشهر تقدیر شد.

 

 
 
به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، دکتر محمد مهدی سلیمی رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان اسلامشهر که در فرمانداری اسلامشهر برگزار شد، پس از تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه سوگواری اباعبدالله الحسین، ضمن تقدیر از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه، اظهار داشت: بنده بر این باورم که خبرنگاران به عنوان یکی از مهمترین مولفه های مدیریتی هر مجموعه می‌توانند با ارتباطی سازنده با مسئولین برای ساختن شهری آباد و اجرای برنامه‌هایی در تراز مردم و انقلاب موثر باشند.

➕وی گفت: مسئولین اهمیت اصحاب رسانه و حوزه اطلاع‌رسانی را با نوع تصمیم‌گیری خود مشخص می کنند و می بایست از فرصت رسانه و فضای مجازی برای ساختن شهری آباد و زیبا استفاده کنند.

➕رئیس شورای شهر اسلامشهر با تاکید بر اینکه یک خبرنگار می‌تواند در یک لحظه تاریخ‌ساز شود، بیان کرد: خبرنگاران به دلیل اینکه با حضور مداوم و مستمر در طی سالیان متمادی با افکار متفاوت مسئولین مختلف در ارتباط بوده اند به عنوان بهترین کارشناس در عرصه های مختلف هستند.

➕سلیمی ادامه داد: این نشست با اصحاب رسانه فرصت مغتنمی برای مسئولان است و به شما قول می دهم برای ارتقاء سطح کیفی و هویت شهر و مسائل فرهنگی و هنری به صورت شبانه روزی تلاش کنیم و درب شورای شهر همواره به روی شما باز است.

➕مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر نیز در این نشست، ضمن تبریک روز خبرنگار و تسلیت ماه محرم و ایام شهادت سید و سالار شهیدان اظهار کرد: این ایام را به لحاظ ایثارگری، مجاهدت، از خودگذشتگی و توجه به اصل شهادت گرامی می داریم و شاهد آن هستیم که همه ساله نور این ایثار بر تارک دنیا بیشتر می درخشد.

➕وی افزود: درس و مکتب عاشورا زوایای متعدد و مختلفی دارد و خبرنگاران از همان زمان تاکنون در ادوار گذشته تاریخ، پل ارتباطی ارزشمند میان مردم و مسئولین بوده و تاثیرگذاری بسیار ارزشمندی در هر شرایط داشته اند.

مرسلپور با بیان اینکه وقتی به گذشته می نگریم همه مسائل از انتشار خبر آغاز می‌شود، تصریح کرد: رسالت خبری از روز عاشورا تاکنون موجب گردیده سال به سال فضای داغ تر و معنوی تری را نسبت به حماسه عاشورا شاهد باشیم.

➕فرماندار اسلامشهر خاطر نشان کرد: یکی از اشکالات مسئولین ما این است که از رسانه به روز بهره نمی‌گیریم، در صورتی که اگر بخواهیم به معنای واقعی کلمه در جامعه پیشران باشیم، بایستی اصحاب رسانه در تمام موارد و موضوعات روز حضور داشته باشند.

آدرس کوتاه شده: