مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری در اقامه عزای حسینی در اسلامشهر
یکشنبه, ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۵۴ ۵۳۳
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری در اقامه عزای حسینی در اسلامشهر

مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری در اقامه عزای حسینی در اسلامشهر

سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری اسلامشهر در ایام محرم با متولیان اقامه عزا برای سید و سالار شهیدان مشارکت و همکاری می‌نماید.



به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اسلامشهر ضمن تسلیت فرا رسیدن شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: این سازمان طبق سنوات گذشته با تمام متولیان اقامه عزا در ایام محرم و صفر از جمله هیئات مذهبی، حسینیه ها، مساجد، پایگاه های بسیج و تکایا در برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسمات مذهبی مشارکت می‌کند.

➕وی با اشاره به ماموریت ها و اساسنامه سازمان فرهنگی بیان کرد: در راستای ترویج و حفظ ارزش‌های اسلامی و شعائر دینی و زنده نگه داشتن اهداف قیام اباعبدالله الحسین، این سازمان با حمایت و پشتیبانی از هیئات مذهبی مجوزدار و مستقر در سطح مناطق شش گانه اسلامشهر نسبت به ارائه خدمات اقدام می‌کند.

➕سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اسلامشهر خاطر نشان کرد: این سازمان در جهت برگزاری هرچه باشکوه تر آیین سوگواری امام حسین (ع) علاوه بر حمایت و پشتیبانی از هیئات مذهبی، با ادارات و ارگان‌های مختلف از جمله پایگاه های بسیج و سپاه، سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر دستگاه ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و بر اساس آیین‌نامه ستاد ملی کرونا همراهی و همکاری لازم را تا پایان ماه صفر خواهد داشت.

آدرس کوتاه شده: