افزایش 400 مخزن گالوانیزه به مخازن جمع آوری زباله اسلامشهر
سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ ۰۹:۱۴ ۲۸۶
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
افزایش 400 مخزن گالوانیزه به مخازن جمع آوری زباله اسلامشهر

افزایش 400 مخزن گالوانیزه به مخازن جمع آوری زباله اسلامشهر

جهت ارائه خدمات مطلوب تر در سطح شهر 400 مخزن گالوانیزه 1100 لیتری زباله به تجهیزات خدمات شهری اضافه می شود.


 

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، نرگس محسنی رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اسلامشهر با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با توجه به لزوم افزایش سطح خدمات و پایان عمر مفید برخی از مخازن، تعداد 400 مخزن 1100 لیتری گالوانیزه تهیه و به زودی در معابر و مناطق شهری جایگزین و نصب خواهد شد.

➕وی گفت: در حال حاضر حدود 6 هزار مخزن زباله در سطح شهر تعبیه شده و برای بالا بردن سطح تحت پوشش خدمات شهری 400 مخزن زباله دیگر به این ناوگان اضافه می گردد.

➕رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اسلامشهر با اشاره به اینکه هزینه هر مخزن زباله حدود 60 میلیون ریال است، تاکید کرد: در شرایط اقتصادی کنونی مخازن جدید با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد ریال تهیه شده و بابت تعمیر مخازن نیز حدود 3 میلیارد ریال هزینه صرف شده است.

➕محسنی با بیان لزوم آموزش و ارتقاء فرهنگ شهروندی افزود: تفکیک زباله یک فرهنگ بسیار خوب است که شهروندان باید عمل به این فرهنگ را از خانه هایشان شروع کنند، اگر فرهنگ تفکیک زباله به خوبی اجرا شود، هزینه های جمع آوری پسماند و بازیافت کاهش چشمگیری می‌یابد.

گفتنی است روزانه حجم زیادی از زباله توسط شهروندان تولید می شود و وجود تجهیزات مناسب خدمات شهری از جمله مخازن زباله شهری جهت حفظ پاکیزگی و نظافت محیط شهر و جلوگیری از شیوع انواع بیماریها و تامین رفاه حال شهروندان ضروری است.

آدرس کوتاه شده: