برگزاری چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اسلامشهر
چهارشنبه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ ۰۸:۰۸ ۳۶۷
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
برگزاری چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اسلامشهر

برگزاری چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اسلامشهر

چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر اسلامشهر با حضور اکثریت اعضای شورا و برخی مدیران شهرداری و اصحاب رسانه برگزار شد.


 

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، در این جلسه که به ریاست مرتضی خانعلی نایب رییس شورای اسلامی شهر برگزار شد، رضا قاسمی رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری گزارشی را از آخرین وضعیت پروژه مترو اسلامشهر ارائه نمود و نوروزلو پیمانکار قرارگاه خاتم الانبیا در خصوص اینکه قرارگاه خاتم با وجود شرایط مناسب زمین شناسی در اسلامشهر و توان تولید سیگمنت و امکانات شبانه روزی تونل، این ظرفیت را دارد که پروژه را در صورت تامین منابع مالی زودتر به اتمام برساند، موضوعاتی را مطرح و اعضای شورا نظراتشان را در این خصوص بیان کردند.

➕لایحه دو فوریتی سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل مبنی بر صدور مجوز در خصوص احداث و راه اندازی مرکز تعویض پلاک خودروهای سبک و سنگین، پس از اعمال نظر کمیسیون‌های مربوطه و اعضای شورا به تصویب رسید.

➕لایحه پیشنهادی شهرداری در خصوص صدور مجوز موکول نمودن زمان پرداخت 4 ماه از مبلغ اجاره بهای قراردادهای پیمانکاران جمع آوری پسماند خشک به پایان مدت زمان قرارداد و افزایش مدت زمان آنها به علت شیوع بیماری کرونا هم مصوب شد.

➕در ادامه این نشست داود حور زاده به عنوان نماینده شورا جهت شرکت در کارگروه دوستدار کودک شهرداری، رضا عظیمی نماینده شورا جهت شرکت در جلسات کمیته ساماندهی سیما و منظر شهری شهرداری، حجت الاسلام علی ترکمن به عنوان عضو اصلی و سید اکبر اسحقی به عنوان عضو علی البدل جهت شرکت در جلسات تجدید نظر کفالت نیروی انتظامی شهرستان اسلامشهر انتخاب شدند .

➕قابل ذکر است بررسی نامه فرمانداری در خصوص موضوع مصوبات یکصد و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر دوره پنجم از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست رسمی بود.

➕گفتنی است موضوع تسریع در انتخاب شهردار و اعلام اسامی نفرات برگزیده، بازدید و دیدار خانواده شهدا با هماهنگی مدیر امور ایثارگران و اعلام برنامه یکساله در این خصوص، پیگیری مطالبات شهرداری از شرکت برآوند و شفاف سازی درباره عمل به تعهدات این شرکت و اِعمال پیوست فرهنگی در همه پروژه‌های شهرداری از مواردی بود که در ابتدای جلسه رسمی شورا مورد بحث و بررسی اعضای شورا قرار گرفت.

آدرس کوتاه شده: