محسن حمیدی بعنوان شهردار اسلامشهر انتخاب شد.
سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ ۱۳:۴۹ ۶۴۸
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
محسن حمیدی بعنوان شهردار اسلامشهر انتخاب شد.

محسن حمیدی بعنوان شهردار اسلامشهر انتخاب شد.

در پنجمین جلسه رسمی دو‌ره ششم شورای اسلامی شهر اسلامشهر که با حضور تمامی اعضای شورای شهر برگزار شد، دکتر محسن حمیدی با رای قاطع اعضای شورای شهر، بعنوان شهردار اسلامشهر انتخاب گردید.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، محمد مهدی سلیمی رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر با عرض تسلیت فرارسیدن ماه صفر اظهار داشت: امیدوارم همگی بهره کافی و وافی را از این ایام ببریم و اهل بیت عصمت و طهارت در این شرایط سخت اجتماعی و اقتصادی دستگیر و شفیع همه ما باشند و هر چه سریعتر با برنامه ریزی دقیق دولت جدید مشکلات مردم مرتفع و آرامش روانی به جامعه بازگردد.

➕وی گفت: ما هم در مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر این نوید و قول را به همشهریان خود می دهیم که با وحدت رویه، برنامه ریزی و فهم دقیق مسائل و اولویت‌بندی، آرامش و پویایی و انگیزه و امید را در شهر جاری سازیم.

➕در پنجمین نشست رسمی شورا چهار لایحه مورد بررسی قرار گرفت که لایحه سازمان حمل و نقل بار و مسافر مبنی بر پرداخت هزینه دربستی های ارائه شده از سوی بهره برداران بخش خصوصی سازمان به ادارات و ارگان‌های شهرستان اسلامشهر به مبلغ 3 میلیارد ریال از محل بودجه سال 1400 سازمان و پرداخت قریب به 2 میلیارد ریال از طرف شهرداری به حساب تعدیلات سنواتی سازمان مورد موافقت اعضا قرار گرفت.

➕لایحه پیشنهادی شهرداری در خصوص تصویب اصلاحیه شیوه نامه سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری های کشور و جایگزینی آن با شیوه نامه قبلی نیز با اکثریت آرا مصوب شد.

➕در این نشست لایحه سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری مبنی بر صدور مجوز واگذاری مساحت 550 مترمربع از عرصه معبر بوستان تقوی جنب دارالقرآن به بخش خصوصی از طریق برگزاری مزایده عمومی به مدت سه سال به منظور ساماندهی دستفروشان و جمع آوری معتادین متجاهر بدون هیچگونه احداث ابنیه ثابت پس از بحث و بررسی و تبادل نظر اعضای شورا و سرپرست شهرداری مقرر گردید به منظور بررسی بیشتر و ارائه طرح کارشناسی نهایتا تا یک ماه آینده، مجددا" برای تصویب به صحن شورا ارائه شود.

➕گفتنی است موضوع بررسی انتخاب شهردار با حضور تمام اعضای شورا پس از بررسی لوایح بصورت غیرعلنی برگزار و محسن حمیدی که به عنوان سرپرست شهرداری سکان هدایت شهر را در دست داشت، پس از تبادل نظر اعضای شورا با 9 رای در سمت خود ابقا و به عنوان شهردار اسلامشهر معرفی شد.

آدرس کوتاه شده: