برگزاری مراسم تجلیل از آتشنشانان شهرداری اسلامشهر
پنجشنبه, ۰۸ مهر ۱۴۰۰ ۱۳:۵۰ ۵۰۰
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
برگزاری مراسم تجلیل از آتشنشانان شهرداری اسلامشهر

برگزاری مراسم تجلیل از آتشنشانان شهرداری اسلامشهر

مراسم تجلیل از آتش نشانان شهرداری اسلامشهر همزمان با روز آتش نشانی وایمنی در سالن آمفی تئاتر شهید آوینی شهرداری اسلامشهر با حضور شهردار منتخب و اعضای شورای اسلامی شهر و برخی مدیران شهرداری برگزار شد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر ،در ابتدای این مراسم یوسف منطقی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گزارشی از فعالیتها و کاستی های موجود در حوزه آتشنشانی ارائه داد.

منطقی با تاکید بر لزوم تامین تجهیزات مورد نیاز سازمان آتشنشانی متناسب با توسعه و ساخت وسازهای شهری از جمله نردبان هیدرولیکی برای ساختمانهای بلند مرتبه به عدم ایفای تعهدات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران برای خرید نردبان هیدرولیکی اشاره کرد و گفت: علی الرغم اینکه 20 درصد از مبلغ مربوط به خرید نردبان هیدرولیکی که در تعهد شهرداری اسلامشهر بود پرداخت شده ولی با همه مکاتبات و پیگیریهای صورت گرفته سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در این زمینه از ایفای تعهدات خود سرباز زده که سازمان آتشنشانی از مسئولین مرتبط با این موضوع در محاکم قضایی طرح دعوی نموده است.

➕در ادامه این مراسم محسن حمیدی سرپرست شهرداری اسلامشهر نیزدر سخنانی ضمن تبریک روز آتش نشانی از مجاهدتها ،زحمات و فداکاری آتشنشانان قدرانی کرد

شهردار منتخب اسلامشهر به جذب تعدادی آتشنشان در دوره مدیریت قبلی از طریق آزمون استخدامی ، به کمبود نیروی انسانی در سازمان آتشنشانی اشاره کرد و افزود :با توجه به گسترش شهر و همچنین نائل شدن تعداد قابل توجهی از آتشنشانان عزیز به سن باز نشستگی پیش بینی میشود طی دو سال آینده با چالش نیروی انسانی در این سازمان دست وپنجه نرم خواهیم کرد که ضرورت دارد با مساعدت اعضای محترم شورای شهر تدابیر لازم برای رفع این موضوع اندیشیده شود.

دکترحمیدی به کمبود برخی تجهیزات مورد نیاز اتشنشانی هم گریزی زد و گفت اشراف دارم که مشکلات و کمبودهایی در سازمان آتش نشانی هست که برنامه هایی برای رفع این مشکلات داریم وسعی می کنیم در جهت ارتقای کمی و کیفی حوزه اتشنشانی گام برداریم چرا که معتقدم نیروهای انسانی سازمان آتش نشانی باید نسبت به آخرین فناوری های مجهز باشند.

➕در این مراسم که آقایان عظیمی ،اسحقی و جاوید از اعضای شورای اسلامی شهر نیز حضور داشتند مرتضی خانعلی نایب رئیس شورای شهر در سخنانی کوتاه ضمن تبریک روز آتشنشان و خدا قوت به آتشنشان حاضر در مراسم از اعلام آمادگی شورای ششم برای رفع مشکلات پرسنلی و تامین تجهیزات مورد نیاز سازمان آتشنشانی خبر داد.

➕ پایان بخش این مراسم اهدای درجه به آتشنشانان جدید الورود و و اهدای لوح تقدیر به تعدادی از پرسنل نمونه سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری توسط مسئولین حاضر در مراسم بود.

آدرس کوتاه شده: