برگزاری همایش ستاد عملیات زمستانه شهرداری اسلامشهر
یکشنبه, ۰۹ آبان ۱۴۰۰ ۰۸:۳۹ ۴۵۸
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
برگزاری همایش ستاد عملیات زمستانه شهرداری اسلامشهر

برگزاری همایش ستاد عملیات زمستانه شهرداری اسلامشهر

همایش ستاد عملیات زمستانه شهرداری اسلامشهر با هدف تامین آمادگی کامل پرسنل و ماشین آلات خدمات شهری در مواجهه با تغییرات آب و هوایی زمستان سالجاری در سالن آمفی تئاتر شهید آوینی شهرداری مرکز برگزار شد.


به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، در این همایش که با حضور دکتر محمد مهدی سلیمی رئیس شورای اسلامی شهر، نرگس محسنی سرپرست معاونت خدمات شهری، بهزاد بذرگری رئیس سازمان مدیریت پسماند و مدیران و کارشناسان خدمات شهری برگزار شد آخرین تقسیمات عملیاتی و شرح وظایف مناطق ابلاغ و ماشین آلات سنگین برف روبی تقسیم شد.

➕دکتر سلیمی رئیس شورای اسلامی شهر ضمن تشکر از مجموعه خدمات شهری، اظهار داشت: در جهت خدمات رسانی مطلوبتر به شهروندان میبایست هرچه بیشتر از عوامل خدمات شهری پشتیبانی نمود و حتی در صورت ضرورت و نیاز نیز میتوان برخی ردیف های اعتباری غیرضروری را به سمت رفع مشکلات خدمات شهری هدایت نمود.

➕محسنی سرپرست معاونت خدمات شهری نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد از اقدامات خدمات شهری، به تشریح برنامه های معاونت خدمات شهری در مواقع بحرانی و در زمان فصول بارش پرداخت.

➕بذرگری رئیس سازمان مدیریت پسماند نیز از آمادگی کامل ماشین آلات سازمان جهت مقابله با برف و باران های زمستانه خبر داد و گفت: سازمان مدیریت پسماند با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با تمامی نیروهای عملیاتی و ماشین آلات برف روبی خود شامل 24 دستگاه در آماده باش کامل است تا در صورت بارش های زمستانه، فعالیت خود را برای رفاه حال شهروندان و سهولت تردد در شهر آغاز نمایند.

➕در حاشیه این همایش علی اوسط سلیمانی مسول ناحیه بازنشسته شهرداری بصورت نمادین لباس خدمات شهر را بر تن رییس شورای اسلامی شهر پوشاند و همچنین از زین العابدین نیکخواه مسئول ناحیه دو منطقه دو، بعنوان‌ مسئول ناحیه نمونه خدمات شهری تقدیر شد.

گفتنی است شهرداری اسلامشهر در سال جاری علاوه بر 10 خودرو برف روب، یک دستگاه گریدر، 4 دستگاه لودر و 2 دستگاه باب کت و همچنین 3 ایستگاه تمام‌مکانیزه پاشش ماده یخ زدا و مبلغ یک میلیارد تومان نیز برای اجاره ماشین آلات ضروری برف روب تخصیص داده است و 70 هزار بسته شن و نمک برای مشارکت شهروندان در ممانعت از لغزندگی معابر آماده سازی شده است.

آدرس کوتاه شده: