وقوع انفجار گاز شهری در شهرک گلها
یکشنبه, ۰۹ آبان ۱۴۰۰ ۱۱:۳۹ ۴۸۳
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
وقوع انفجار گاز شهری در شهرک گلها

وقوع انفجار گاز شهری در شهرک گلها

حادثه انفجار گاز شهری(CNG) در واحد مسکونی واقع در شهرک گلها، یک نفر مصدوم و خسارت مالی فراوان برجا گذاشت.


به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، درپی تماس شاهدان عینی با سامانه 125 در ساعت 08:26 امروز و اعلام یک مورد حادثه انفجار گاز شهری در واحد مسکونی به آدرس شهرک گلها خیابان شهید میرعبدالله هاشمی، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه شماره 1 را به همراه گروه امداد و نجات روانه محل حادثه نمود.

➕کوشا کلانتری معاون عملیات و سخنگوی سازمان آتش نشانی در خصوص این خبر گفت ؛ آتش نشانان در مدت زمان 3 دقیقه به محل حادثه رسیدند و مشاهده شد در یک ساختمان 3 طبقه 5 واحدی شمالی در واحد جنوبی طبقه 2 انفجار رخ داده و محل کاملا شعله ور است و دراثر شدت انفجار سایر واحدهای ساختمان و بنای ساختمان غربی و شیشه های ساختمان های دیگر خسارت دیده اند. بنابراین عملیات سردکردن ، مهار و اطفاء حریق در دستور کار آتش نشانان قرار گرفت و یکنفر مصدوم حادثه (مرد حدودا 40 ساله) جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس 115 گردید.

➕وی افزود: در ادامه هماهنگی های لازم جهت حضور عوامل شهرداری ، امداد گاز و برق و نیروی انتظامی در محل به عمل آمد و پس از اتمام عملیات اطفاء حریق محل جهت پاکسازی و ایمن سازی تحویل عوامل شهرداری گردید و نیروها به ایستگاه مراجعه نمودند.

➕گفتنی است در این حادثه چندین باب واحد مسکونی در اثر انفجار ناشی از حریق خسارت متحمل خسارت مالی فراوانی شدند که تعیین علت حادثه در دست بررسی می باشد و متعاقبا اعلام خواهد شد.

 
 
 
 
 
 
 
آدرس کوتاه شده: