تجلیل از پرسنل بازنشسته مدیریت حراست شهرداری اسلامشهر
چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۴۰۰ ۱۰:۰۴ ۷۳
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
تجلیل از پرسنل بازنشسته مدیریت حراست شهرداری اسلامشهر

تجلیل از پرسنل بازنشسته مدیریت حراست شهرداری اسلامشهر

آئین تجلیل از بازنشستگان اداره حراست شهرداری اسلامشهر با حضور خانواده های ایشان در سال همایش شهید آوینی شهرداری مرکز برگزار شد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، در این مراسم که با حضور مرتضی خانعلی نایب رئیس شورای اسلامی شهر، رضا عظیمی و مهدی محمودی جاوید از اعضای شورای اسلامی شهر، دکتر محسن حمیدی شهردار اسلامشهر، سیدکمال سادات رئیس اداره حراست، گورابی معاون فنی و عمرانی، برخی مسئولین شهرداری و بازنشستگان اداره حراست و خانواده های ایشان برگزار شد از 30 تن از پرسنل اداره حراست که به افتخار بازنشستگی نائل شده بودند با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

➕سادات مشاور شهردار و رییس اداره حراست ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل مجموعه حراست، با اشاره به جایگاه و اهمیت احترام به بازنشستگان اظهار داشت: تکریم بازنشستگان و تقویت روحیه و امید در آنان، قطعا موجب دلگرمی جوانان و آینده‌سازان کشور و افزایش راندمان کاری مجموعه مدیریت شهری خواهد شد.

➕دکتر محسن حمیدی شهردار اسلامشهر نیز ضمن تشکر از زحمات و خدمات 30 ساله همکاران بازنشسته اداره حراست، گفت: بازنشستگی فصلی جدید را در عرصه زندگی انسان رقم خواهد زد و 30 سال تجربه اندوخته میراث گرانبهایی است که باید از این گنجینه سرشار استفاده شود و زمینه بهره‌مندی از تجارب ارزنده این قشر عزیز به عنوان راهنمای عملی مدیران و کارکنان فراهم شود.

➕اجرای گروه موسیقی سنتی آوای فدک، اجرای حمید ماهی صفت هنرمند کمدین، اجرای آکروبات کار و ... از دیگر برنامه های این مراسم بود که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

آدرس کوتاه شده: