ایثارخون با استقرار پایگاه سیار انتقال خون درشهرداری اسلامشهر
دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ۰۸:۵۶ ۱۶۸
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
ایثارخون با استقرار پایگاه سیار انتقال خون درشهرداری اسلامشهر

ایثارخون با استقرار پایگاه سیار انتقال خون درشهرداری اسلامشهر

با استقرار اکیپ سیار سازمان انتقال خون در شهرداری اسلامشهر، کارکنان شهرداری اقدام به اهدای خون نمودند.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری، صیدی معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری اسلامشهر در توضیح خبر فوق اظهارداشت: در پی اعلام سازمان انتقال خون در خصوص نیاز به خون و سایر فرآورده های خونی جهت مداوای بیماران، با پیگیری های معاونت اجتماعی و فرهنگی، اکیپ سیار سازمان انتقال خون در شهرداری اسلامشهر حضور یافت تا کارکنان شهرداری اسلامشهر با اهدای خون خود در این امر خداپسندانه و انسان دوستانه شرکت نمایند.

➕صیدی گفت: مردم خیر و نیکوکار شهرستان اسلامشهر که در طی چند سال اخیر از نعمت داشتن یک مرکز انتقال خون در سطح این منطقه محروم بودند، امروز با استقبال چشمگیری در این امر خداپسندانه و انسان دوستانه اهدای خون شرکت کردند و به شکرانه داشتن نعمت سلامتی مقداری از خون خود را به هم‌وطنان نیازمند اهداء کردند.

➕وی با اشاره به استقبال شهروندان و پرسنل شهرداری برای اهدای خون تاکید کرد: با استقرار یک روزه پایگاه انتقال خون در محل شهرداری اسلامشهر کارشناسان و متخصصان سازمان انتقال خون بارعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی از بین افراد مراجعه‌کننده و متقاضی اهدای خون توانستند بیش از 70 نفر را پس از انجام معاینات لازم خون‌گیری کنند.

➕معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری افزود: با توجه به شرایط کرونایی حاکم در جامعه، خانه نشینی شهروندان و عدم مراجعه آنها به مراکز انتقال خون و فصل زمستان و کاهش ذخایر خونی سازمان انتقال خون، این اقدام فعالیت بسیار مثمر ثمری است.

➕صیدی با بیان اینکه اکیپ سیار سازمان انتقال خون از ساعت 9 صبح امروز در محل ساختمان مرکزی شهرداری آماده خون گیری از همکاران داوطلب بوده، تصریح کرد: شهرداری اسلامشهر به منظور خدمت رسانی و کمک به نیازمندان و همچنین ارتقاء سطح سلامت شهروندان، با دعوت از اکیپ سیار سازمان انتقال خون و استقرار آن در محل شهرداری مرکزی توانست بار دیگر گامی موثر در راستای برطرف نمودن نیازهای جامعه بردارد.

➕وی خاطر نشان کرد: حضور اکیپ سیار سازمان انتقال خون در مناطق 6 گانه شهرداری و سازمانهای تابعه از روزهای پیش اطلاع رسانی شده و واجدین شرایط و داوطلبین اهدای خون از صبح امروز تا پایان ساعت اداری برای این امر خیرخواهانه به ساختمان مرکزی شهرداری مراجعه کردند.

➕معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری با اشاره به اینکه سالیانه 2 بار اکیپ سیار انتقال خون در شهرداری مستقر میشود، خاطر نشان کرد: با توجه به عدم استقرار سازمان انتقال خون در شهرستان اسلامشهر، شهرداری آمادگی دارد در صورت نیاز مبرم به خون و استقبال شهروندان از این امر خداپسندانه، اکیپ سیار سازمان انتقال خون در این اداره مستقر شود.

آدرس کوتاه شده: