نظام بین الملل از درک فرهنگ بسیج متحیر است
چهارشنبه, ۰۳ آذر ۱۴۰۰ ۰۸:۴۷ ۲۲۲
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
نظام بین الملل از درک فرهنگ بسیج متحیر است

نظام بین الملل از درک فرهنگ بسیج متحیر است

رییس شورای اسلامی شهر اسلامشهر گفت: نظام بین‌المللی از درک و فهم فرهنگ بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی متحیر مانده است.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری، محمد مهدی سلیمی رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در یازدهمین جلسه رسمی شورا که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: با اقدامات و خدماتی که دلاورمردان و شیر زنان بسیجی در عرصه های مختلف انجام داده‌اند، نظام بین الملل از درک و فهم فرهنگ بسیجی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبهوت و متحیر مانده است.

وی گفت: اگر در دنیا در حوزه مدیریتی و مولفه های مدیریت متعالی بنگریم، هنر مدیران کلان و اثر گذار در نظام بین‌الملل این بوده که مردم را در موضوعاتی که خودشان تشخیص میدهند، همراه کنند و این هنر انقلاب اسلامی بوده و جا دارد به همه بسیجیان بی اجر و مزد که در عرصه‌های مختلف زحمت کشیدند تبریک و تهنیت عرض کنیم.

سلیمی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی که "از خدا می‌خواهم مرا با بسیجیان محشور کند" تصریح کرد: ما هم به تاصی از این مرد بزرگ تاریخ از خدا میخواهیم تا آخر عمر با تفکر بسیجی زندگی کنیم و مسائل را درست بفهمیم و در هر پست و مقامی که مشغول فعالتیم، اثر گذار باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر ادامه داد: ضمن تبریک خدمت حسین حبیبی مرد بسیجی و جهادگری که به عنوان فرماندار اسلامشهر در خدمتشان هستیم، امیدوارم از خدمات و نگاه جهادی این فرزند اسلامشهر در عرصه‌های مختلف در شهرستان بهره بریم و کارهای نیمه‌تمام و کار ده‌ها سال را در اسرع وقت و صرف کمترین هزینه انجام دهیم.

در یازدهمین نشست رسمی شورا 8 لایحه مورد بررسی قرار گرفت که 7 لایحه مورد موافقت اعضا قرار گرفته و مصوب شد و تنها لایحه پیشنهادی شهرداری درخواست صدور مجوز اجرای توافقنامه فی مابین شهرداری و مستاجر عرصه اوقافی برای بررسی بیشتر در کمیسیون های تخصصی به شهرداری ارجاع داده شد.

گفتنی است نامه فرمانداری اسلامشهر موضوع اعلام نظر پیرامون مصوبات نهمین و دهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر نیز در این جلسه مطرح و بررسی شد.

آدرس کوتاه شده: