اطلاعیه
چهارشنبه, ۰۳ آذر ۱۴۰۰ ۱۰:۰۲ ۴۸۳
طبقه بندی: اخبار ویژه
چچ
اطلاعیه

اطلاعیه

.


با توجه به اهمیت، ضرورت و نقش سرمایه‌گذاری در رونق‌دهی به اقتصاد کشور، بهبود فضای کسب و کار و دستیابی به رشد و توسعه اقتصادی پایدار و تلاش در راستای تسهیل و تسریع در تشویق، پذیرش و حمایت از سرمایه‌گذار داخلی و خارجی و شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و معرفی آنها به متقاضیان سرمایه‌گذاری جهت هدایت منابع مورد نظر به زیرساخت‌های اقتصادی مورد نیاز، مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در همین راستا و به منظور تحقق اهداف مندرج در قانون تشویق و حمایت سرمایه‌گذاری خارجی مصوب سال1381 و فصل چهارم آیین‌نامه اجرایی آن و به استناد مصوبه هیئت محترم وزیران به شماره 44458/26986 مورخ 89/2/8 ، در سطح استان و به ریاست استاندار در محل سازمان امور اقتصادی و دارایی استان تشکیل گردیده است.

مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کانون مراجعه متقاضیان سرمایه‌گذاری در سطح استان است و ضمن انجام امور تفویضی از سوی سازمان سرمایه‌گذاری خارجی و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران و اعمال اختیارات مربوط، مرجع هماهنگی استان با سازمان خواهد بود. این مرکز به استناد ماده17 آیین‌نامه فوق متشکل از نمایندگانی تام‌الاختیار از دستگاه‌های مرتبط استانی می‌باشد.

طبق ماده6 مصوبه فوق نمایندگان تام الاختیار معرفی شده از طرف دستگاه‌ها علاوه بر حضور در جلسات، حسب نیاز و متناسب با حجم متقاضیان سرمایه‌گذاری خارجی و مراجعه سرمایه‌گذاران با اعلام رئیس مرکز در محل مرکز مستقر و در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به اخذ مجوز‌های لازم و رفع موانع و مشکلات اقدام و نتیجه اقدامات خود را به رئیس مرکز گزارش می‌نمایند. طبق تبصره همین ماده چنانچه ظرفت یک ماه دستگاه اجرایی مجوز مربوط را صادر نکند یا دلایل مخالف خود را مستند اعلام نکند مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با تشخیص استاندار راساً مجوز مربوط را صادر می‌کند.

 آدرس :www.investintehran.ir
 
 
 
 
 
آدرس کوتاه شده: