دیدار شهردار و اعضای شورای شهر اسلامشهر با فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا
پنجشنبه, ۰۴ آذر ۱۴۰۰ ۰۸:۴۸ ۷۳
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
دیدار شهردار و اعضای شورای شهر اسلامشهر با فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا

دیدار شهردار و اعضای شورای شهر اسلامشهر با فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا

شهردار و اعضای شورای شهر اسلامشهر به مناسبت هفته بسیج با سرهنگ ایلکا فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا اسلامشهر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری محسن حمیدی شهردار اسلامشهر و اعضای شورای اسلامی شهر اسلامشهر با حضور در سپاه ناحیه مقاومت بسیج سیدالشهدا اسلامشهر، با هادی فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار محسن حمیدی ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطرشهدا، گزارشی از روند اجرای پروژه های عمرانی شهر ارائه و تفکر بسیجی در مجموعه مدیریت شهری را با حضور نیروهای انقلابی و مکتبی موجب اجرای با جدیت پروژه‌های عمرانی عنوان کرد.

شهردار اسلامشهر افزود: مجموعه مدیریت شهری برای پیشبرد خدمات و آبادانی در شهر با تأصی از بیانات مقام معظم رهبری و لزوم سرعت بخشی درخدمت صادقانه، اقدامات جهادی انجام می دهند.

سرهنگ هادی ایلکا فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سیدالشهدا اسلامشهر نیز با قدردانی از کادر و مدیران بسیج شهرداری و خدمات متعددی که در شهر ارائه می‌شود، تاکید کرد: شورای اسلامی شهر، شورای کل شهر و ادارات است و بایستی به کاستیها و درخواست‌های مردم و مطالبات شهروندان از سایر ادارات نیز توجه و مطالبه کند.

وی با اشاره به اینکه در بودجه بندی شهر باید موضوعات فرهنگی دیده شود، گفت: با اهتمام در مباحث ایام الله و توجه به آن در هفته بسیج، توجه به ظرفیت فرهنگی حرکت عظیم راهیان نور و کلام رهبری در خصوص اثرگذاری این دستاورد انقلاب به برکت خون شهدا، این موضوعات فرهنگی باید در برنامه ریزی شهری مدنظر مدیران قرار گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا خاطرنشان کرد: در همین راستا در مجموعه سپاه ناحیه سیدالشهدا با استفاده از ظرفیت و پتانسیل های بسیج، جهت کاهش دغدغه های مدیریت شهری و افزایش سرانه های ورزشی شهرستان، مجموعه ورزشی 9دی راه اندازی و در اختیار شهروندان قرار داده است.

گفتنی است در پایان این دیدار از سوی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اسلامشهر با اهدای لوح تقدیر از زحمات سرهنگ ایلکا و جانشین وی تجلیل و قدردانی شد.

آدرس کوتاه شده: