بازدید نماینده مجلس شورای اسلامی از دارالقرآن شهرداری اسلامشهر
شنبه, ۰۶ آذر ۱۴۰۰ ۰۹:۰۵ ۲۲۲
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
بازدید نماینده  مجلس شورای اسلامی از دارالقرآن شهرداری اسلامشهر

بازدید نماینده مجلس شورای اسلامی از دارالقرآن شهرداری اسلامشهر

دکتر زهره الهیان نماینده مجلس شورای اسلامی با حضور در دارالقرآن شهرداری از کلاس های آموزشی بازدید بعمل آورد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، دکتر زهره الهیان، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر و عضو فراکسیون زنان و خانواده در مجلس شورای اسلامی بهمراه مصطفی ابراهیمی، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی از دارالقرآن شهرداری اسلامشهر بازدید و با مربیان و قران آموزان این مرکز قرآنی دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار، مسئول آموزش بانوان دارالقرآن شهرداری گزارشی از عملکرد مجموعه، فعالیت های آموزشی و دغدغه ها و مشکلات پرسنل وکارکنان شعبات سه گانه تحت مدیریت این مؤسسه قرآنی را ارائه نمود.

در ادامه، زهره الهیان، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کلیه کارکنان دارالقرآن شهرداری اسلامشهر به جهت ترویج و توسعه فعالیت های قرآنی و معرفتی در سطح شهرستان، نسبت به همکاری در مرتفع نمودن موانع، مشکلات و نیز حمایت از این مجموعه، قول مساعد داد.

وی همچنین تأکید کرد: با توجه به فعالیت های آموزشی بسیار چشمگیر و قابل تقدیر دارالقرآن شهرداری اسلامشهر، این مجموعه، الگوی بسیار خوبی برای دیگر موسسات قرآنی در سراسر کشور خواهد بود.

حضور در کلاسهای آموزشی، کتابخانه شهید مطهری دارالقرآن شهرداری اسلامشهر و گفتگو با قرآن آموزان، از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.

آدرس کوتاه شده: