بازدید مدیرکل امور مالیاتی جنوب استان تهران از پروژه های کلان شهرداری اسلامشهر
پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ۰۸:۲۵ ۴۵۲
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
بازدید مدیرکل امور مالیاتی جنوب استان تهران از پروژه های کلان شهرداری اسلامشهر

بازدید مدیرکل امور مالیاتی جنوب استان تهران از پروژه های کلان شهرداری اسلامشهر

سهراب امدادی فر مدیر کل امور مالیاتی جنوب استان تهران به همراه محسن حمیدی شهردار اسلامشهر از پروژه های کلان شهرداری اسلامشهر بازدید نمود.


 
به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، در این بازدید که با حضور برخی مدیران و مسئولین شهرداری اسلامشهر از پروژه های مترو، کمربندی شمالی و بوستان6هکتاری حاج قاسم سلیمانی در شهرک امام حسین صورت گرفت، محسن حمیدی ضمن تشکر از مساعدت های سازمان امور مالیاتی در پیشبرد برنامه های عمرانی شهرداری گفت: پروژه مترو اسلامشهر در دو قطعه مکانیزه و دستی در حال انجام است که خوشبختانه نزدیک به 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تاکنون تقریبا بیش از 85 درصد از هزینه مترو از منابع مالی داخلی شهرداری و محل ارزش افزوده تامین شده است و تنها حدود 30 میلیارد تومان از منابع و ردیف های اعتباری دولت در اجرای این پروژه هزینه شده است.

➕رضا قاسمی رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری اسلامشهر نیز با اشاره به اینکه اتصال خط 3 مترو تهران به اسلامشهر از مزایای زیادی همچون کاهش ورود خودرو به شهر تهران، کاهش مصرف سوخت، کاهش ترافیک و ... برخوردار است گفت: با بهره برداری از مترو اسلامشهر، زمان سفر از اسلامشهر به تهران از 50 دقیقه به 11 دقیقه کاهش می یابد.

➕امدادی فر در حاشیه بازدید امروز خود از پروژه های شهرداری اسلامشهر، ضمن تشکر از زحمات مجموعه مدیریت شهری در اجرای پروژه های عمرانی، گفت: با بازدید امروز از این پروژه ها ما انرژی گرفتیم چرا که نتیجه زحمات همکاران خود را در حوزه امور مالیاتی در اسلامشهر دیدیم.

➕رئیس امور مالیاتی جنوب استان تهران در ادامه افزود: مبالغی که بعنوان ارزش افزوده در اختیار شهرداریها قرار می گیرد امروز در اسلامشهر به عینه دیدیم که در عمران و آبادی شهر و خدمت به مردم هزینه می شود بنابراین تا جایی که توان داشته باشیم با انگیزه مضاعف کار را ادامه می دهیم و از هیچ مساعدتی فروگذار نخواهیم کرد و سعی میکنیم منابعی که در اختیار داریم به ساده ترین حالت ممکن برای ادامه کار در اختیار شهرداری قرار بگیرد.

➕امدادی فر در پاسخ به این سئوال که تمهیدات و مساعدت سازمان امور مالیاتی برای پیشبرد امور عمرانی شهرداری چگونه خواهد بود گفت : با بسیج نیروهای بیشتر سعی خواهیم کرد پرونده های بیشتری در بحث ارزش افزوده مورد بررسی رسیدگی قرار گیرد تا منابع حاصل از آن برای عمران و آبادی شهر صرف گردد که در این راستا پیگیری پرونده های مالیات بر ارزش افزوده با سرعت و جدیت بیشتری در حال انجام است.

➕محسن حمیدی شهردار اسلامشهر نیز در حاشیه این بازدید در خصوص اولویت های افتتاح و برنامه های شهرداری برای ادامه روند پروژه های جاری شهرداری اظهار داشت: پروژه های مترو ، کمربندی شمالی و بوستان 6/5هکتاری از پروژه های فرامنطقه ای هستند و با جدیت در حال پیگیری هستند که به حمدالله پروژه احداث بوستان شهرک امام حسین که تاکنون 98 درصد پیشرفت فیزیکی داشته در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد و پروژه کمربندی شمالی که تاکنون 37 درصد پیشرفت فیزیکی داشته به لطف خدا با تامین منابع مالی یکی از قطعات آن، بزودی افتتاح و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

 
 
 
آدرس کوتاه شده: