بازدید مشترک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر از پروژه مترو اسلامشهر
یکشنبه, ۰۵ دی ۱۴۰۰ ۰۸:۵۵ ۵۳۴
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
بازدید مشترک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر از پروژه مترو اسلامشهر

بازدید مشترک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر از پروژه مترو اسلامشهر

روز گذشته دکتر محسن حمیدی شهردار اسلامشهر و دکتر مهدی سلیمی رئیس شورای اسلامی شهر با حضور در محل پروژه مترو، در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه قرار گرفتند.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، دکتر سلیمی در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه پروژه مترو اسلامشهر پروژه ای فراشهرستانی است، گفت: پروژه مترو اسلامشهر در دو قطعه دستی و مکانیزه با پیشرفت قابل توجهی در حال انجام است و تاکنون قریب به 5 هزار متر حفاری دستی و مکانیزه داشته ایم و حدود 400 میلیارد تومان هزینه شده که درصد بالایی از این مبلغ از اعتبارات داخلی شهرداری تامین شده است.
 
وی در ادامه اعلام نمود: پیمانکار ایستگاه میدان نماز تا چند روز آینده مشخص می شود و به زودی عملیات اجرایی آن با منابع مالی که از قبل تامین شده آغاز خواهد شد.
شهردار اسلامشهر نیز ضمن ابراز رضایت از پیشرفت پروژه اظهار داشت: خوشبختانه با تعامل خوب شهرداری و شورای اسلامی شهر در تامین مالی منابع پروژه مترو مشکلی وجود ندارد و انشاالله با تصویب 2 لایحه ارسالی از شهرداری به شورای اسلامی شهر در روزهای پیش رو، مبلغ قابل توجهی به پروژه مترو اختصاص خواهد یافت که امیدواریم با تامین منابع مالی در سال آینده حفاری تونل به میدان نماز رسیده و پروژه در کوتاهترین زمان ممکن به نتیجه برسد.
 
 
 
 
 
 
آدرس کوتاه شده: