ارائه برنامه فرهنگی، تربیتی مدون شهری راهکار مبارزه با شبیخون فرهنگی دشمن
چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۴۰۰ ۰۸:۲۲ ۷۴
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
ارائه برنامه فرهنگی، تربیتی مدون شهری راهکار مبارزه با شبیخون فرهنگی دشمن

ارائه برنامه فرهنگی، تربیتی مدون شهری راهکار مبارزه با شبیخون فرهنگی دشمن

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر گفت: با ارائه برنامه فرهنگی، تربیتی و اجتماعی مدون و مناسب به مبارزه با شبیخون فرهنگی و جنگ نرم دشمن بپردازیم.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری، محمدمهدی سلیمی رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در پانزدهمین نشست رسمی شورا که با حضور اکثریت اعضای شورا، شهردار و مدیران شهری اسلامشهر و اصحاب رسانه برگزار شد، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مقام، منزلت و جایگاه رفیع شهادت اظهارکرد: خون شهید برکت دارد و یک شهید در طول تاریخ مسیر حرکت شیعه و تاریخ را تغییر میدهد، سردار سلیمانی هم دل همه انسان‌های آزاده در جهان را روشن کرد و تفکر، منش و مکتب سلیمانی روز به روز پر رونق تر و پررهرو تر خواهد بود.

وی گفت: روز پنجشنبه همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) میزبان چهار شهید گمنام در اسلامشهر هستیم که دو شهید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر و دو شهید بزرگوار هم در شهرک امام خمینی( مسکن مهر) تشییع و به خاک سپرده می شوند و امیدوارم همه شهروندان و مسئولین توفیق حضور و استقبال از این عزیزان را داشته باشند.

سلیمی با بیان اینکه زنده نگهداشتن یاد و مقام شهدا کمتر از شهادت نیست و باید در نظام آموزشی و آموزش عالی و دستگاه تربیتی پیگیری و نهادینه شود، تاکید کرد: جریان معارض و دشمن سالهاست به دنبال گرفتن روحیه شهادت طلبی، ایثارگری و روحیه مقاومت و جهاد است و در همین راستا باید روحیه ایثارگری و شهادت طلبی در وجود تمام آحاد مردم به ویژه جوانان و نوجوانان تقویت شود.

رییس شورای اسلامی شهر افزود: باتوجه به اینکه طی این سالها تنها محتوای جنگ تغییر کرده و جنگ سرد تبدیل به شبیخون فرهنگی و جنگ نرم و جنگ باورها شده که این وظیفه ما مسئولین را سخت‌تر می‌کند و باید با برنامه ریزی های مختلف در مسائل فرهنگی، تربیتی و اجتماعی که در شهر انجام می‌دهیم با ارائه برنامه مدون و مناسب به خوبی به این موضوعات بپردازیم.

????در پانزدهمین نشست رسمی شورای اسلامی شهر 3 لایحه مورد بررسی قرار گرفت که دو لایحه مربوط به شرکت برآوند در مجتمع صنفی خدماتی اسلامشهر به دلیل عدم عمل این شرکت به تعهداتش به شهرداری ارجاع و یک

لایحه دیگر نیز جهت بررسی بیشتر به شهرداری عودت داده شد و همچنین نظریه هیات تطبیق شهرستان اسلامشهر پیرامون دوازدهمین جلسه رسمی شورا هم در این نشست قرائت و بررسی شد.

آدرس کوتاه شده: