درآمد پایدار شهری با جذب سرمایه گذار حاصل می‌شود
چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۴۰۰ ۰۸:۲۶ ۴۶۰
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
درآمد پایدار شهری با جذب سرمایه گذار حاصل می‌شود

درآمد پایدار شهری با جذب سرمایه گذار حاصل می‌شود

شهردار اسلامشهر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و جذب سرمایه گذار را تنها راه نجات کسب درآمد پایدار شهری دانست.


به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری، محسن حمیدی شهردار اسلامشهر در پانزدهمین نشست رسمی شورای اسلامی شهر که با حضور اعضای شورا، مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد، ضمن بزرگداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی و تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه ی کبری(س) اظهار داشت: برای ایجاد درآمد پایدار ابتدا باید زیر ساخت آن شکل گیرد و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی تنها راه نجات در زمینه کسب درآمد پایدار شهری است.

وی گفت: درآمد پایدار به معنای واقعی هنوز در بسیاری از کلان‌شهرهای کشور هم شکل نگرفته و حقوق کارمندان و پرسنل شهرداری در آن ها از ارزش افزوده و صدور پروانه پرداخت می‌شود.

➕حمیدی به استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذار برای دستیابی به درآمد پایدار اشاره و تاکید کرد: اگر بتوانیم املاک شهرداری را تبدیل به احسن کرده و خام فروشی نکنیم، با جذب سرمایه گذار به جای فروش املاک می‌توان درآمدشهر را تبدیل به درآمد پایدار کرد که ان شاالله با حضور اعضای شورا در دوره ششم این زیرساخت شهری در حال شکل‌گیری است.

➕شهردار اسلامشهر افزود: در راستای ایجاد درآمد پایدار شهری با چابک‌سازی و عدم جذب نیرو، این امر تا حدودی تحقق می‌یابد و همچنین در جهت حمایت از حقوق کارگران مقرر است با هماهنگی معاون اداری مالی شهرداری، حقوق کارگران فضای سبز و پاکبانها در اولویت پرداخت حقوق پرسنل شهرداری قرار گیرد.

➕وی با اشاره به آغاز عملیات احداث ایستگاه مترو میدان نماز تصریح کرد: عملیات اجرایی احداث ایستگاه میدان نماز عملاً آغاز شده و در روز دوم بهمن ماه همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) طی مراسمی بطور رسمی عملیات احداث ایستگاه مترو میدان کلید می خورد.

????گفتنی است در پانزدهمین نشست رسمی شورا رضا قاسمی مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری اسلامشهر گزارشی از روند اجرای عملیات احداث مترو و ایستگاه میدان نماز ارائه کرد.

آدرس کوتاه شده: