وداع پرشکوه اسلامشهریها با لاله‌های گمنام
شنبه, ۱۸ دی ۱۴۰۰ ۰۸:۵۷ ۶۹۹
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
وداع پرشکوه اسلامشهریها با لاله‌های گمنام

وداع پرشکوه اسلامشهریها با لاله‌های گمنام

فضای شهر اسلامشهر به یُمن حضور چهار شهید گمنام دفاع مقدس عطرآگین شد.

 به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر ،همزمان با سالروز شهادت صدیقه طاهره، حضرت فاطمه (س) پیکر مطهر چهار شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس پس از اقامه نماز به امامت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا نوروزی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر با حضور و استقبال پر شور اقشار مختلف مردم اسلامشهر تشییع و تدفین شد.

از چهار شهید گمنام دو شهید که در عملیات کربلای 5 و عملیات بدر در شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل آمده بودند از محل ناحیه سپاه سیدالشهدا (ع) با حضور خیل جمعیت مردم قدرشناس اسلامشهر به سمت دانشگاه آزاد تشییع و پس از مدیحه سرایی و ذکر مصائب بانوی آب و آینه حضرت فاطمه زهرا(س) در محوطه دانشگاه به آغوش خاک سپرده شدند.

مراسم تشییع پیکر پاک دو شهید گمنام دیگر نیز از ابتدای شهرک امام حسین (ع) به سمت محل تدفین این شهدا در پارک شهرک امام خمینی(ره) با حضور صدها تن از شهروندان و مسئولین شهرستان برگزار و پیکر مطهر این دوشهید والا مقام پس از اقامه نماز به امامت حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه واوان با دستان مردم شهید پرور اسلامشهر بدرقه شدند.

نکته قابل تامل اینکه مردم اسلامشهر با هر نگاه و سلیقه ای از مرد و زن، پیر و جوان ،کودک و بزرگسال برای استقبال از 4 شهید گمنام آمده بودند و با اسپند و گل شهدای خود را با نوای " کجائید ای شهیدان خدایی " تا افلاک مشایعت کردند.

 
 
 
 
 
 
آدرس کوتاه شده: