برگزاری دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در اسلامشهر
سه شنبه, ۲۱ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۴۸ ۳۷۴
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
برگزاری دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در اسلامشهر

برگزاری دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در اسلامشهر

دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار برای چهارمین سال متوالی در اسلامشهر برگزار می شود.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، حجت الاسلام بهنام میرزاپور سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اسلامشهر با اعلام خبر فوق اظهار داشت: امسال برای چهارمین سال پیاپی شهرستان اسلامشهر میزبان برگزاری جشنواره مردمی فیلم عمار در محل پردیس سینمایی فجر اسلامشهر است.

➕وی افزود: فیلم های جشنواره مردمی عمار از 21 دی ماه لغایت 23 دی ماه به مدت سه روز و با محوریت موضوعات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی اکران و سعی شده از فیلم های برتر جشنواره انتخاب و به نمایش عموم درآید.

➕میرزاپور با اشاره به فیلم‌هایی که در این جشنواره در سینما فجر اسلامشهر اکران می شود، تاکید کرد: فیلم‌های فاخر سینمایی و مستند شهرک دارخوین- 72 ساعت - تولدت مبارک بامیلا - بالا بمان و آن زمستان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در معرض نمایش عموم قرار می‌گیرد و تلاش می‌شود در صورت امکان از عوامل فیلم های اکران شده برای حضور در جشنواره دعوت شود.

➕سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اسلامشهر ادامه داد: ساعت 18 امروز افتتاحیه جشنواره مردمی فیلم عمار با حضور مسئولین و علاقه‌مندان به هنر سینما آغاز و فیلم مستند "سلام مهربون" که زندگی نامه شهید محمود شفیعی را به تصویر کشیده و همچنین فیلم کوتاه "خلاف سنگین" و فیلم سینمایی "منصور" اکران می شود.

➕وی با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در زمان اکران فیلم ها در سینما فجر اسلامشهر تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه و رزرو بلیط با مسئول جشنواره در اسلامشهر با شماره تماس 09059299072 تماس حاصل نموده یا به باجه فروش بلیط در محل پردیس سینمایی فجر اسلامشهر مراجعه کنند.

➕میرزاپور خاطرنشان کرد: دوازدهمین جشنواره فیلم مردمی عمار با همکاری مدیران محله امام رضا(ع)، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، سپاه ناحیه سیدالشهدا اسلامشهر در سه سانس صبح برای دانش آموزان و بعد از ظهر و عصر برای عموم مردم و خانواده‌ها با اکران فیلم های ارزشی در قالب فیلم کوتاه، نماهنگ، فیلم سینمایی، مستند و... اجرا می شود.

آدرس کوتاه شده: