لزوم عزم مدیریت شهری برای رفع دغدغه شهروندان/اصلاح سریعتر سنگفرش باغ فیض
سه شنبه, ۲۱ دی ۱۴۰۰ ۱۳:۵۵ ۵۳۶
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
لزوم عزم مدیریت شهری برای رفع دغدغه شهروندان/اصلاح سریعتر سنگفرش باغ فیض

لزوم عزم مدیریت شهری برای رفع دغدغه شهروندان/اصلاح سریعتر سنگفرش باغ فیض

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر بر برنامه ریزی بهتر و دقیق تر مدیریت شهری در جهت رفع دغدغه‌ها و مشکلات شهروندان تاکید کرد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، محمد مهدی سلیمی در شانزدهمین نشست رسمی شورا که با حضور تمامی اعضا، شهردار، مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد، با خدا قوت خدمت مسئولین شهری که برای رفع و کاهش مشکلات شهروندان تلاش می‌کنند اظهار کرد: در حال حاضر در شرایطی هستیم که به سعه صدر بیشتری برای پیگیری کارها نیاز است و مردم به لحاظ اجتماعی و اقتصادی در شرایط سختی به سر می‌برند و نیازمند برنامه‌ریزی دقیق‌تر و پیگیری بهتر و مجاهدت های بیشتر مسئولین هستیم.

➕وی افزود: از شهردار محترم می خواهم که سازمان‌ها و مناطق شهرداری با دغدغه بیشتر به امورات مردم رسیدگی کنند و در فصل بودجه برای سال آتی مشورت و کار کارشناسی دقیق همه مسائل شهری لحاظ شود.

➕سلیمی ضمن تقدیر از حضور جهادی فرماندار در بین دستگاهها و ادارات و رفع دغدغه‌ها و مشکلات شهرستان، تاکید کرد: آستانه تحمل مردم به دلیل مشکلات اقتصادی و معیشتی پایین‌تر آمده و انتظار داریم شهردار، اعضای شورای شهر و مسئولین با برنامه ریزی بیشتر و نظم دقیق تر و بهتر در جهت رفع مشکلات شهروندان گام بردارند.

➕رئیس شورای شهر اسلامشهر با تاکید بر اصلاح سریعتر سنگفرش باغ فیض و رفع دغدغه کسبه و اهالی ادامه داد: کاری نکنید که فردای روز نارضایتی‌های دیگری از سوی مردم به وجود آید و حتما با پیوست قانونی و طی مراحل قانونی و کار کارشناسی خواسته به حق کسبه و اهالی باغ فیض انجام شود.

➕وی با اشاره به لایحه متمم بودجه شهرداری در سال 1400 خاطرنشان کرد: با تشکر از رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورا و شهردار و مدیران مناطق و معاون اداری و مالی شهرداری و همه کسانی که در متمم بودجه دخیل بودند، خوشبختانه پس از ساعت‌ها بررسی و اعمال نظرات کارشناسی لایحه اصلاح و متمم بودجه تجمیعی شهرداری مصوب و اجرایی می شود.

➕گفتنی است در شانزدهمین نشست رسمی شورا 4 لایحه مطرح شد که 3 لایحه مصوب و تنها یک لایحه جهت بررسی بیشتر به شهرداری عودت داده شد.

➕قابل ذکر است لایحه دو فوریتی درخواست شهرداری مبنی بر صدور مجوز در خصوص خرید میلگرد به مبلغ 60 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه کمربندی شمالی از کارخانه های فولاد مبارکه اصفهان، کارخانه ذوب آهن اصفهان و کارخانه فولاد میانه مطرح و مورد موافقت اعضا قرار گرفت و تصویب شد.

آدرس کوتاه شده: