صرفه جویی 94 میلیارد ریالی با تولیدات کارخانه آسفالت شهرداری اسلامشهر
یکشنبه, ۲۶ دی ۱۴۰۰ ۱۰:۴۶ ۴۰۴
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
صرفه جویی 94 میلیارد ریالی با تولیدات کارخانه آسفالت شهرداری اسلامشهر

صرفه جویی 94 میلیارد ریالی با تولیدات کارخانه آسفالت شهرداری اسلامشهر

در 9 ماهه نخست سال جاری با تولید آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری اسلامشهر بیش از 94 میلیارد ریال در هزینه تولید صرفه‌جویی گردید.


به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، بهزاد بذرگری رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اسلامشهر در توضیح این خبر اظهار داشت: در سال گذشته قریب به 71 هزار تن و در 9 ماهه نخست سال جاری بیش از 41 هزار تن آسفالت با کیفیت توسط کارخانه آسفالت شهرداری اسلامشهر تولید و در سطح مناطق شهری توزیع شده است.

➕وی ادامه داد: مواد اولیه استفاده شده در فرایند تولید این کارخانه از بهترین مواد انتخاب می‌شوند و کیفیت آسفالت تولیدی بسیاری از کارخانه های بخش خصوصی قابل مقایسه با آسفالت تولیدی این کارخانه نیست و درصد مواد متشکله و کیفیت آن باعث ایجاد ارزش افزوده برای تولید شده است.

➕بذرگری با اشاره به قیمت فروش 800 هزار تومانی آسفالت در بخش خصوصی برای هر تن که دارای کیفیت پایین‌تری نیز می باشند، تاکید کرد: با توجه به اینکه قیمت تمام شده تولید آسفالت در این کارخانه تنی 572 هزار تومان است، این مجموعه در 9 ماه نخست سال 1400 برای تولید 41495 تن آسفالت بیش از 9 میلیارد و 400 میلیون تومان صرفه‌جویی در هزینه تولید داشته است.

➕رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ادامه داد: بیشترین آمار توزیع آسفالت با 15 هزار و 710 تن در منطقه یک شهرداری بوده و پس از آن منطقه دو با 10 هزار و 739 تن و منطقه شش با 5941 تن بیشترین میزان توزیع آسفالت در سطح خیابان‌ها و معابر شهری را دریافت نموده اند.

➕گفتنی است به واسطه تولیدات کارخانه آسفالت شهرداری اسلامشهر با هدف خودکفایی و تامین آسفالت مورد نیاز و بهبود نگهداشت سطح شهر، اغلب شریان‌های اصلی و معابر فرعی شهر دستخوش ترمیم، بهسازی و روکش آسفالت شده و در این شرایط اقتصادی صرفه جویی قابل ملاحظه ای در زمینه کاهش هزینه های شهری اتفاق افتاده است.

آدرس کوتاه شده: