شهرداری اسلامشهر مملو از ظرفیت‌هایی با توان مدیریتی فراشهرستانی است
چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۴۰۰ ۰۸:۴۴ ۴۲۱
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
شهرداری اسلامشهر مملو از ظرفیت‌هایی با توان مدیریتی فراشهرستانی است

شهرداری اسلامشهر مملو از ظرفیت‌هایی با توان مدیریتی فراشهرستانی است

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر گفت: شهرداری اسلامشهر مملو از ظرفیت‌هایی است که توانمندی و عیار مدیریتی آنها در خارج از مجموعه بیشتر مشخص می‌شود.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، محمد مهدی سلیمی رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در هفدهمین نشست رسمی شورا که با حضور اکثریت اعضا، شهردار، مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد، با اشاره به حضور نیروهای متخصص و توانمند در مجموعه مدیریت شهری اسلامشهر اظهار کرد: شهرداری اسلامشهر مملو از ظرفیت‌های مدیریتی است که وقتی در سنگرهای دیگری خدمت می کنند توانمندی و عیار مدیریتی آنها بیشتر مشخص می‌شود و بسیار خرسندیم که چنین ظرفیت‌هایی در شهر ما و در مجموعه شهرداری رشد کرده‌اند.

➕وی افزود: فرصت خدمتگزاری فرصت محدودی است و امیدوارم با فهم دقیق زمان و شرایطی که در آن به سر می‌بریم با بهترین استفاده از وقت به وظایفمان بهینه عمل کرده و خدمتگزاری کنیم.

➕سلیمی ضمن عرض تسلیت وفات حضرت ام البنین(س) و تکریم روز مادران و همسران شهدا تاکید کرد: همه ما مدیون زحمات، ایستادگی و پایداری همسران و مادران شهدا هستیم، اغلب اوقات در قبال آنها کم کاری کرده و گاهاً به این ظرفیت مهم در شهرمان توجه نداشته ایم که امیدوارم همگی ما به مقام شامخ همسران و مادران شهیدان بیشتر ارج نهیم و قدردان آنها باشیم.

➕رئیس شورای اسلامی شهر ادامه داد: روز شنبه همزمان با ولادت با فخر و سرور حضرت فاطمه زهرا(س) آیین کلنگ‌زنی و خشت گذاری ایستگاه مترو را در پیش داریم، ضمن تشکر از اصحاب رسانه برای پوشش و اطلاع رسانی مناسب این مراسم فاخر، از خبرنگاران درخواست دارم این مراسم را در رسانه های ملی به صورت گسترده پوشش دهند.

➕وی با بیان اینکه در این شرایط سخت اقتصادی باید به مردم امیدواری دهیم، تصریح کرد: از مجموعه مدیریت شهری و دستگاه های خدمات رسان می‌خواهم بسیار دغدغه مندانه پیگیر مسائل و رفع مشکلات شهروندان باشند تا به یاری خدا از این شرایط سخت اقتصادی عبور کنیم.

➕قابل ذکر است که در هفدهمین نشست رسمی شورای شهر اسلامشهر 7 لایحه مورد بررسی قرار گرفت که 6 لایحه تصویب و تنها یک لایحه برای بررسی بیشتر به جلسه بعد شورا موکول شد و نامه فرمانداری موضوع اعلام نظر پیرامون مصوبات چهاردهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر نیز در این جلسه قرائت و مطرح شد.

➕گفتنی است لایحه دو فوریتی در خصوص اجرای توافق نامه فی مابین شهرداری و ایوب پایداری (مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره مجتمع صنایع غذایی و بستنی میهن) مبنی بر اخذ 10 درصد ارزش کارشناسی عرصه 200 هزار متر مربعی به منظور افراز سهم ملک مشاعی بابت سند شش دانگ برابر نظریه هیات کارشناسان رسمی دادگستری مطرح و با رای اکثریت اعضا مصوب شد.

آدرس کوتاه شده: