کلنگ زنی ایستگاه مترو اسلامشهر ثمره کار فوق العاده و جهادی است
یکشنبه, ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ ۰۸:۵۷ ۳۹۰
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
کلنگ زنی ایستگاه مترو اسلامشهر ثمره کار فوق العاده و جهادی است

کلنگ زنی ایستگاه مترو اسلامشهر ثمره کار فوق العاده و جهادی است

استاندار تهران کلنگ زنی ایستگاه مترو اسلامشهر را ثمره کار فوق العاده و جهادی مسئولین این شهرستان دانست.


به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، محسن منصوری استاندار تهران در آئین آغاز عملیات اجرایی مترو میدان نماز در اسلامشهر ضمن قدردانی از زحمات و پیگیری‌های بدنه اجرایی دولت و مدیریت شهری شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: سنت خداوند این است که اگر جمعی در قالب ید واحده باشند خدا هم نصرت می‌دهد.

➕منصوری تاکید کرد: دکتر شریفیان نماینده مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در راستای خدمت رسانی به مردم اسلامشهر جدی و فراتر از مسئولیت خود مسائل اسلامشهر را پیگیری می‌کنند که جای تشکردارد.

➕وی با بیان اینکه انجام کارهای فوق العاده در استان تهران نیازمند کار جهادی مدیران است، گفت: وضعیت عمومی منابع استان تهران و کشور مشخص است و کشور در شرایط تحریم و کرونا قرار دارد، اما نگاه جهادی مدیران در شرایط سخت گره گشا بوده و ما هم در مجموعه استان از طرح‌های زیربنایی حمایت می‌کنیم.

➕منصوری تاکیدکرد: در دو هفته گذشته جلساتی را در نهاد ریاست جمهوری برای تخصیص منابع و بودجه پروژه‌های سفر رئیس جمهور به استان تهران داشتیم که به خواست خدا بعد از سفر رئیس جمهور به تهران عملیاتی خواهد شد.

➕وی در خصوص مراسم معارفه فرماندار جدید اسلامشهر بیان داشت: قول داده بودم که پذیرفتن منصب فرمانداری در این شهرستان نیازمند کار فوق العاده و جهادی است و امروز تمام لوازم آن مهیا و فراهم شده و ثمره این کار متفاوت با کلنگ زنی ایستگاه مترو اسلامشهر مشهود است.

➕استاندار تهران با اشاره به وضعیت سخت کشور در تامین اعتبارات اظهار داشت: نگاه جهادی مسئولین خلاهای موجود را پر می‌کند و به یاری خدا آینده روشنی برای اسلامشهر فراهم خواهد شد.

➕منصوری به اعتبارات و منابع خوب ملی برای مترو اسلامشهر اشاره و خاطرنشان کرد: پروژه‌های کمربندی شمالی، مترو و بندر خشک آپرین از پروژه‌های عظیم اسلامشهر به شمار می‌رود که نیازمند حمایت مسئولین است.

آدرس کوتاه شده: