دکتر مهدی شریفیان: با جدیت پیگیر افزایش و تامین اعتبار مترو اسلام شهر هستیم
دوشنبه, ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ ۰۹:۳۵ ۴۷۴
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
دکتر مهدی شریفیان: با جدیت پیگیر افزایش و تامین اعتبار مترو اسلام شهر هستیم

دکتر مهدی شریفیان: با جدیت پیگیر افزایش و تامین اعتبار مترو اسلام شهر هستیم

دکتر مهدی شریفیان در آئین آغاز عملیات اجرایی ایستگاه مترو میدان نماز اسلامشهر گفت :در حال پیگیری هستیم تا اعتبار پیشنهادی دولت در قانون لایحه بودجه سال 1401 به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

 به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، دکتر مهدی شریفیان نماینده مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در آئین آغاز عملیات اجرایی ایستگاه مترو میدان نماز گفت: طرح اتصال مترو تهران به اسلامشهر تاثیر بسیار زیادی بر زندگی بیش از دو میلیون نفر از مردم ساکن در محور آیت‌الله سعیدی در شهرستان اسلامشهر و شهرستان های همجوار دارد و یکی از دغدغه ها و مطالبات جدی مردم برای تسهیل در تردد فرد به تهران و همچنین استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی بوده است.

➕وی ادامه داد مطالعه و احداث پروژه مترو از سال 1391 شروع شده بود و در سالهای قبل و با تلاش شهردار وقت اسلامشهر و پیگیری‌های انجام شده خوشبختانه این طرح در فهرست پروژه‌های ملی قرار گرفت و به حول و قوه الهی و با همراهی دیگر نمایندگان حوزه انتخابیه موفق شد بودجه این پروژه را در لایحه پیشنهادی سال 1400 از مبلغ 41 میلیون تومان به 102 میلیارد تومان افزایش داده و در قانون مصوب بودجه قرار دهیم.

➕شریفیان افزود: از طرف دیگر با پیگیری های مستمر انجام شده برای این پروژه در سال جاری به میزان 100 میلیارد تومان اعتبار از محل فروش اوراق مشارکت بانکی مصوب شد.

➕عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص اعتبار پیش بینی شده در بودجه سال آینده از طرف دولت گفت: دولت سیزدهم در لایحه بودجه سال 1401 حدود 93 میلیارد تومان برای این پروژه پیش‌بینی کرده که در حال پیگیری هستیم تا این مبلغ به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

➕وی تصریح کرد با کلنگ زنی احداث ایستگاه مترو میدان نماز می توان گفت فاز سوم این پروژه آغاز می شود و با حمایت دولت محترم و دیگر نمایندگان حوزه انتخابیه و با تأمین اعتبار لازم و با تسریع روند احداث پروژه امیدواریم این طرح مهم تا پایان زمان پیش بینی شده به بهره برداری برسد.

آدرس کوتاه شده: