برگزاری آئین تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان قرآنی اسلامشهر
شنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ۰۸:۱۶ ۲۲۴
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
برگزاری آئین تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان قرآنی اسلامشهر

برگزاری آئین تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان قرآنی اسلامشهر

آئین تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان قرآنی اسلامشهر با حضور اسداله تقی زاده مشاور استاندار و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری تهران و جمعی از مسئولین شهرستانی در سالن همایش دارالقرآن شهرداری برگزار شد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر در این مراسم که امام‌جمعه موقت اسلامشهر، امام جمعه چهاردانگه، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار، شهردار، رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر، تعدادی از مسئولان فرهنگی و اجتماعی و فعالان قرآنی نیز حضور داشتند، حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر در سخنانی ضمن تبریک دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: تحریم‌های اقتصادی و ظالمانه در کنار انفعال، سستی و ضعف برخی مدیران دولت های گذشته که می توان از آن به تحریم داخلی یاد کرد مانع پیشرفت و رشد کشور شده است.

????وی با بیان اینکه فصل جدیدی در عرصه خدمت به‌مردم در کشور آغاز شده و مدیرانی منصوب شده اند که به دنبال کار و خدمت هستند، افزود: همه شاهدیم رییس جمهور کشورمان چگونه بدون شعار و توجه به موضوعات حاشیه‌ای تنها به کار و خدمت مشغول است.

????حبیبی با بیان اینکه بعد از روی کار آمدن نیرو‌های انقلابی، بسیاری که در دولت‌های پیشین دنبال رانت، فساد و... بودند دست به کار شده‌اند و تلاش می کنند تا یاس و ناامیدی در جامعه ایجاد کنند، ادامه داد: در راستای تحقق جهاد تبیین مورد تاکید مقام‌معظم رهبری همه مدیران وظیفه دارند تا اقدامات و خدمات موثری که ارایه می شود را اطلاع رسانی کنند.

????سرپرست فرمانداری در ادامه با تاکید بر اینکه جریانی که مدت‌ها است بدون چشمداشت کار کرده جامعه قرآنی است، گفت: این مراسم طلیعه کار‌های خوبی است که به زودی شاهد به ثمر نشستن نتایج آن در جامعه خواهیم بود.

آدرس کوتاه شده: