بازدید فرماندار اسلامشهر از پروژه کمربندی شمالی
چهارشنبه, ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ۰۹:۴۹ ۴۸۷
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
بازدید فرماندار اسلامشهر از پروژه کمربندی شمالی

بازدید فرماندار اسلامشهر از پروژه کمربندی شمالی

فرماندار اسلامشهر از پروژه کمربندی شمالی و عملیات روکش مکانیزه آسفالت این محور که از روز پنج شنبه 21 بهمن ماه آغاز شده بازدید کرد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر در این بازدید که امین اسدی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار، محمد مهدی سلیمی رئیس شورای اسلامی شهر و محسن حمیدی شهردار اسلامشهر نیز حضور داشتند، حسین حبیبی در سخنانی با اشاره روند مناسب اجرای این پروژه گفت: در شرایطی که بسیاری از پروژه های مشابه در شهرهای دیگر متوقف شده اند پروژه کمربندی شمالی با سرعت خوبی در حال اجراست.

➕وی به تاثیرات قابل توجه این پروژه مهم و زیر ساختی در بهبود وضعیت ترافیکی شهر اسلامشهر اشاره کرد و افزود: امیدواریم در اسرع وقت شاهد بهره برداری از کمربندی شمالی شهر اسلامشهر باشیم.

????گفتنی است پروژه کمربندی شمالی شهر از شاخص ترین پروژه های در دست اجرای مجموعه مدیریت شهری است که پس از فراهم شدن مقدمات اجرایی پروژه از قبیل عملیات تخریب و تعریض، زیرسازی و روسازی مسیر، با اجرای عملیات آسفالت مکانیزه از حدفاصل پل احمدآباد تا ایستگاه آپرین با استفاده از تولیدات کارخانه آسفالت شهرداری وارد فاز جدیدی از اجرا شده است.

آدرس کوتاه شده: