آمادگی شهرداری اسلامشهر برای مقابله بیشتر با ویروس کرونا
دوشنبه, ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ ۱۰:۲۵ ۳۶۲
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
آمادگی شهرداری اسلامشهر برای مقابله بیشتر با ویروس کرونا

آمادگی شهرداری اسلامشهر برای مقابله بیشتر با ویروس کرونا

معاون خدمات شهری شهرداری اسلامشهر گفت: شهرداری اسلامشهر آمادگی لازم را برای همکاری با کلیه دستگاه های ذیربط در جهت اجرای طرح‌های مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا در سطح منطقه دارد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، علی اکبر گنجه معاون خدمات شهری و امور مناطق شهرداری اسلامشهر در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان که به ریاست فرماندار و با حضور اعضای ستاد برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری اسلامشهر آمادگی لازم را دارد تا در طرح های مقابله با شیوع ویروس کرونا در سطح منطقه با دستگاه‌های ذیربط همکاری و همراهی و ایفای نقش کند.

گنجه با اشاره به خدمات انجام شده در مجموعه شهرداری اسلامشهر افزود: در مجموعه سازمان ها و مناطق تحت پوشش شهرداری اسلامشهر علاوه بر ضد عفونی معابر و مراکز تجمع و تردد شهروندان، پایش پرسنل را به صورت روزانه در دستور کار داریم و زمینه ارائه خدمات و انجام وظایف و ماموریتهای پرسنل به صورت دورکاری فراهم شده است.

وی با تاکید بر اهمیت حفظ و سلامتی پرسنل و شهروندان بیان کرد: به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و سویه اُمیکرون با ابلاغ سازمان حمل و نقل بار و مسافر کلیه رانندگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی موظفند تا به کسانی که ماسک ندارند و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، خدمات ارائه ندهند و از سوار کردن این افراد خودداری کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری اسلامشهر با اشاره به آثار اجرای طرح شهید سلیمانی در مقابله با ویروس کرونا خاطرنشان کرد: شهرداری اسلامشهر آمادگی دارد تا در زمینه ایجاد مراکز واکسیناسیون خودرویی و اجرای طرح‌های اثربخش در مقابله با گسترش و شیوع ویروس کرونا با مجموعه دستگاه‌های متولی و ذیربط همکاری و همراهی لازم را داشته و به ارائه خدمات بپردازد.

آدرس کوتاه شده: