آغاز عملیات ضربتی تیم حفاری متروی اسلامشهر برای عبور از رودخانه شاتره
چهارشنبه, ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ ۱۲:۳۲ ۵۰۵
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
آغاز عملیات ضربتی تیم حفاری متروی اسلامشهر برای عبور از رودخانه شاتره

آغاز عملیات ضربتی تیم حفاری متروی اسلامشهر برای عبور از رودخانه شاتره

با توجه به حفاری مکانیزه از شفت ورودی شاتره، عملیات اجرایی ضربتی تیم حفاری متروی اسلامشهر برای عبور از رودخانه شاتره آغاز شد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، در حالی که یکی از دغدغه های مهم برخی صاحب نظران در خصوص چگونگی عبور تونل مترو اسلامشهر از رودخانه شاتره می باشد، کارشناسان سازمان مدیریت حمل و نقل ریلی شهرداری اسلامشهر اعلام کردند که قرارگاه خاتم الانبیا با استفاده از شیوه های نوین حفاری قصد عبور از این مانع بزرگ را دارند.

➕گفتنی است تیم حفاری و نیروهای سازمان مدیریت حمل و نقل ریلی شهرداری اسلامشهر از مدت ها قبل به صورت آماده باش 24 ساعته، اجرای عبور از رودخانه شاتره با طرح انحراف مسیر آب را آغاز کرده و بر اساس طرح پیش بینی شده، موفقیت اجرای این طرح را اعلام کردند.

➕پروژه مترو اسلامشهر که یکی از مهمترین پروژه های حمل و نقل در استان تهران محسوب می شود، همچنان با تلاش نیروهای اجرایی قرارگاه خاتم الانبیا و همچنین سازمان مدیریت حمل و نقل ریلی در حال اجرا بوده و تا به امروز نیز بر اساس زمانبندی مشخص شده از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.

➕حفاری تونل متروی اسلامشهر در حالی به سمت میدان نماز در حال اجراست که احداث ایستگاه متروی میدان نماز نیز آغاز و در مرحله اجرا قرار دارد.

➕تلاش مجموعه مدیریت شهری اسلامشهر و همچنین جدیت پیمانکار اجرای تونل مترو مژده این را میدهد که با رسیدن تونل مترو به میدان نماز، ایستگاه متروی میدان نماز نیز آماده بهره برداری باشد؛ البته شهروندان اسلامشهری ضمن لمس اجرای این دو پروژه، شاهد اجرای کمربندی شمالی نیز هستند.

➕پروژه کمربندی شمالی همچون متروی اسلامشهر، با هدف کاهش بار ترافیکی درون شهری و بین شهری آغاز شده و با جدیت تمام در حال اجرا می باشد که خوشبختانه تا به امروز با همت مدیریت شهری اسلامشهر هیچ مانعی باعث توقف این پروژه های ماندگار نشده است.

آدرس کوتاه شده: