آغاز اجرای طرح استقبال از بهار
پنجشنبه, ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ ۰۹:۱۴ ۸۳
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
آغاز اجرای طرح استقبال از بهار

آغاز اجرای طرح استقبال از بهار

معاونت خدمات شهری و امور مناطق هر ساله در اسفند ماه علاوه بر انجام وظایف عادی خود مجری طرح استقبال از بهار است.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، داود علی نیا مدیر خدمات شهری در توضیح این خبر گفت: با مساعدتر شدن شرایط جوی، طرح استقبال از بهار امسال از روز گذشته کلید خورد و پرسنل خدماتی نواحی خدمات شهری و اداره زیبا سازی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری مجموعا" حدود 80 کیلومتر جداول معابر اصلی و فرعی شهر را رنگ آمیزی خواهند کرد.

➕وی در ادامه اظهار داشت: امسال در راستای صرفه جویی و افزایش بهره وری، اجرای این طرح بدون پیمانکار خاص و با استفاده از توان داخلی معاونت خدمات شهری به مرحله اجرا در خواهد آمد و اعتبار تخصیص یافته تنها در بخش تامین ملزومات هزینه شده که با اجرای طرح توسط پرسنل خدماتی 500 میلیون تومان صرفه جویی مالی در اجرا انجام می شود.

➕علی نیا ادامه داد: از نیمه اسفند ماه جمع آوری زباله شهر در هر 24 ساعت دوبار انجام‌میشود و ضمنا نواحی خدمات شهری مکلف به پذیرش و حمل اسباب و اثاثه مازاد شهروندان از درب منزل خواهند بود .

➕مدیر خدمات شهری افزود: امسال طرح استقبال از مسافرین نوروزی نیز بعد از 2 سال توقف دوباره انجام خواهد شد و معاونت خدمات شهری در اسفند ماه در خصوص تسهیل در رفت و آمد شهروندان در اجرای رفع تخلفات سد معابر عمومی، جدی تر از قبل وارد عمل خواهد شد.

➕وی در ادامه گفت: هر چند از شهروندان تقاضا داریم در پنج شنبه پایان سال به دلیل شیوع پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا از مراجعه به آرامستانهای شهر خودداری کنند ولیکن تدابیر لازم برای حضور احتمالی شهروندان از هم اکنون اتخاذ شده است.

➕علی نیا ضمنا ابراز امیدواری کرد که امسال چهارشنبه پایان سال بدون خطری را پشت سر بگذاریم و همه خانواده ها را به رعایت ایمنی و ممانعت از رفتارهای پر خطر در این جشن باستانی دعوت کرد.

آدرس کوتاه شده: