توزیع و کاشت 10 هزار اصله نهال در اسلامشهر
دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ۱۰:۴۳ ۸۳
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
توزیع و کاشت 10 هزار اصله نهال در اسلامشهر

توزیع و کاشت 10 هزار اصله نهال در اسلامشهر

رئیس سازمان سیما و منظر شهری شهرداری اسلامشهر از توزیع و کاشت 10 هزار اصله نهال در اسلامشهر خبر داد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، هوشمند عسگریان رئیس سازمان سیما و منظر شهری شهرداری اسلامشهر در حاشیه آیین رویش لاله ها گفت: همزمان با هفته منابع طبیعی و بمناسبت روز درختکاری و ترویج فرهنگ درختکاری و افزایش فضای سبز شهری با همکاری مردم، تعداد 10هزار اصله نهال مثمر و غیر مثمر در میان شهروندان توزیع شده تا در اقصی نقاط شهر کاشته شود.

➕عسگریان با اشاره به اقدامات انجام شده درسالجاری، افزود: در سال 1400 تعداد 40 هزار اصله نهال و درخت مثمر و غیر مثمر در نقاط مختلف سطح شهر با همکاری و همراهی اقشار مختلف مردم و دستگاههای اداری و اجرایی غرس و به فضای سبز شهر افزوده شده است.

➕وی بیان کرد: بمناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری با همکاری سازمان آرامستانهای شهرداری، برای نخستین بار آیین رویش لاله ها در جوار یادمان شهدای گمنام دارالسلام با حضور مسئولین شهرستان و خانواده های معظم شهدا برگزار و به صورت نمادین چند اصله درخت توسط مسئولین به نام و یاد شهدا غرس شد.

➕عسگریان با اشاره به ویژه برنامه های گرامیداشت هفته درختکاری خاطر نشان کرد: علاوه بر توزیع انواع نهال در میان شهروندان، بوستان شش و نیم هکتاری شهید حاج قاسم سلیمانی که با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد ریال درشهرک امام حسین(ع) احداث گردیده، تا پایان سال افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد و از فعالان عرصه درختکاری و مروجین فرهنگ درختکاری تجلیل بعمل خواهد آمد.

➕گفتنی است شهروندان اسلامشهری هر سال با کاشت درخت به استقبال سال نو رفته و در واقع با این کار نمادین در آستانه بهار، زندگی را به زمین باز می گردانند.

آدرس کوتاه شده: