توجه ویژه شهرداری به اجرای برنامه های پایان سال و استقبال از بهار
سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ۱۰:۰۵ ۳۶۵
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
توجه ویژه شهرداری به اجرای برنامه های پایان سال و استقبال از بهار

توجه ویژه شهرداری به اجرای برنامه های پایان سال و استقبال از بهار

معاون خدمات شهری و امور مناطق شهرداری بر لزوم برنامه ریزی دقیق و منسجم جهت اجرای هر چه بهتر برنامه های پایان سال و استقبال از بهار تاکید کرد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، روز گذشته جلسه بررسی و تدوین طرح استقبال از بهار، خدمات سفر و ساماندهی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه آخر سال به ریاست گنجه معاون خدمات شهری و امور مناطق شهرداری و با حضور معاون اجتماعی ناجا، نماینده پلیس راهنمایی و رانندگی، نماینده اورژانس و فوریت های پزشکی و جمعی از مدیران سازمان ها و مناطق و کارشناسان شهرداری در سالن جلسات معاونت خدمات شهری برگزار شد.

➕اکبر گنجه معاون خدمات شهری و امور مناطق ضمن تاکید بر اهمیت ایجاد رفاه و امنیت اجتماعی برای شهروندان در روزهای پایان سال، همکاری، همدلی و وحدت ادارات خدمات رسان با برنامه ریزی دقیق را جهت اجرای هر چه بهتر برنامه های پایان سال و استقبال از بهار خواستار شد.

➕در ادامه جلسه موضوعاتی همچون ساماندهی ترافیک شهری در معابر اصلی و پرتردد، ساماندهی دستفروشان و وانت بارها در راستای پیاده سازی انضباط شهری، لزوم آماده باش و استقرار ماشین آلات آتش نشانی و اورژانس، لزوم آماده باش و تجهیز پیمانکاران رفت و روب مناطق به ادوات ایمنی همچون کپسول آتش نشانی، اجرای دقیق طرح رفع سدمعبر در مبادی اصلی و پرتردد شهر، لزوم شناسایی و نقطه یابی اماکن پر تردد و آسیب پذیر مناطق ششگانه شهری در جهت کنترل بر روز چهارشنبه سوری و ... مورد بحث و بررسی حاضرین قرار گرفت و تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد.

آدرس کوتاه شده: