پایانی خوش برای جشنواره کیک، شیرینی، شکلات و دسرخانگی در اسلامشهر
شنبه, ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ۰۸:۴۸ ۷۶
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
پایانی خوش برای جشنواره کیک، شیرینی، شکلات و دسرخانگی در اسلامشهر

پایانی خوش برای جشنواره کیک، شیرینی، شکلات و دسرخانگی در اسلامشهر

نخستین جشنواره کیک، شیرینی، شکلات و دسر خانگی در اسلامشهر بعد از سه روز فعالیت، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، نخستین جشنواره و نمایشگاه کیک، شیرینی، شکلات و دسر خانگی که از روز 16 اسفند ماه در محل مدرسه زین الدین برپا شده بود، با استقبال و حضور کم نظیر بانوان و خانواده ها، پس از سه روز، شب گذشته به کار خود پایان داد.

➕آیین اختتامیه این نمایشگاه با حضور حجت الاسلام میرزاپور رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، حجت الاسلام ترکمن رئیس کمیسیون فرهنگی و بانوان شورا، اسحقی عضو شورای شهر، آتشی اتحادیه صنف قنادان شهرستان، اعظم قالوچه رئیس مجمع بانوان انقلابی شهرستان و غرفه داران و علاقه مندان به هنر شیرینی پزی برگزار شد.

➕این نمایشگاه که با هدف حمایت از بخش بانوان کارآفرین، ایجاد و افزایش حس رقابت و حمایت از مصرف کنندگان با ارائه محصولات خانگی برگزار و به نفرات اول تا سوم غرفه داران هدایایی اهدا شد.

➕برپایی غرفه کودک و برگزاری مسابقه نقاشی با حضور 352 کودک، برگزاری 12 دمو آموزشی توسط اساتید حرفه ای، برگزاری شوی کیک با شرکت 19 بانوی هنرمند شیرینی وکیک پزی از دیگر بخش های این جشنواره بود.

➕در آیین اختتامیه این جشنواره به نفرات برتر اول تا سوم مسابقه شو کیک که با حضور داوران و اساتید فن برگزار گردید، لوح سپاس و هدایایی تقدیم شد وهمچنین مقرر گردید، برای نفرات برتر غرفه‌داران و برندگان مسابقه شوی کیک در روزهای پایانی سال غرفه‌ای رایگان در محل آرامستان دارالسلام درنظر گرفته شود تا محصولاتشان را به معرض نمایش و فروش عموم برسانند.

➕لازم به ذکر است با توجه به حضور و فعالیت تعداد زیادی از کارآفرینان و تولیدکنندگان و افزایش مشاغل خانگی در شهرستان اسلامشهر و عدم وجود محل دائمی برای ارائه تولیدات و محصولات آنها، ضرورت احداث محلی بعنوان بازارچه و نمایشگاه تخصصی و دائمی اسلامشهر بیش از گذشته احساس و مورد نیاز است، که تحقق این امر توجه و نگاه ویژه مسئولین شهرستانی را می‌طلبد.

آدرس کوتاه شده: