رییس شورای اسلامی شهر اسلامشهر: انتقاد سازنده خبرنگار موجب تکاپوی مسئولین می شود
پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ۰۵:۵۳ ۴۲۵
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
رییس شورای اسلامی شهر اسلامشهر: انتقاد سازنده خبرنگار موجب تکاپوی مسئولین می شود

رییس شورای اسلامی شهر اسلامشهر: انتقاد سازنده خبرنگار موجب تکاپوی مسئولین می شود

محمد مهدی سلیمی گفت: انتقاد سازنده خبرنگار باعث تکاپوی مسئولین و رشد و توسعه جامعه می‌شود.


به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، محمد مهدی سلیمی رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهرعصر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه ای در اسلامشهر که در محل سالن جلسات معاونت فنی و شهرسازی شهرداری با حضور اعضای شورای شهر و شهردار اسلامشهر برگزار شد، اظهار کرد: انتقادات سازنده خبرنگاران باعث تکاپوی مسئولین و رشد و تعالی و توسعه جامعه می‌شود.

➕سلیمی با اشاره به جایگاه و اهمیت رسانه در جوامع بشری افزود: خبرنگار و رسانه در جامعه بشری نقش و جایگاه اهمیت ویژه دارد، که در این حوزه ساعت‌ها می‌توان سخن گفت و مطلب نوشت، بعضی مواقع یک خبرنگار می‌تواند با انتشار و انعکاس یک پیام و یا خبر در جامعه بسیار اثرگذار و تاریخ‌ساز و ماندگار شود، خوشبختانه شهرستان اسلامشهر در حوزه رسانه دارای ظرفیت ویژه و بالقوه است.

وی تاکید کرد: در مجموعه مدیریت شهری اسلامشهر برای رسانه‌ها و بحث اطلاع رسانی برنامه ریزی ویژه‌ای صورت گرفته که در طی شش ماه اول فعالیت شورا به رصد این موضوع پرداخته ایم و امیدواریم که تعامل و همکاری بیشتری بین مجموعه مدیریت شهری با رسانه‌ها ایجاد شود.

➕رئیس شورای شهر اسلامشهر با اشاره به اینکه برای تعالی فعالیت‌های مجموعه مدیریت شهری نیازمند همراهی و همکاری اصحاب رسانه هستیم، گفت: اگر انتقادات سازنده رسانه‌ها نباشد شاید مسئولین کمتر به جنبش و تکاپو بیفتند ،افزایش رضایتمندی و اعتماد مردم با اطلاع رسانی و تعامل رسانه ها به وجود می‌آید و حتی از انجام فعالیت هایی که بی اعتمادی در بین شهروندان می کند، مانع می شود.

➕وی تصریح کرد: به همت اعضای شورای شهر با راه اندازی مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورا به منظور استفاده از پشتوانه علمی و عقبه فکری برای اجرای فعالیت ها در حوزه های مختلف شهری و شناسایی دقیق مسائل و حل سریع آنها با همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای تصمیم‌ساز در شهر ،امیدواریم شهروندان شاهد رشد، توسعه متوازن و کارشناسی شده در منطقه باشند‌.

➕سلیمی خاطرنشان کرد :مهمترین وظیفه اعضای شورای شهر دفاع از منافع مردم و حریم شهر است، که با اولویت‌بندی مسائل و مشکلات پیگیر رفع مسائل و مشکلات شهروندان عزیز هستیم که در این راستا تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل ها بکار گیری می شود.

آدرس کوتاه شده: