تولید حدود 57 هزار تن آسفالت در سال گذشته توسط کارخانه آسفالت شهرداری اسلامشهر
پنجشنبه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ ۱۰:۲۰ ۳۲۵
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
تولید حدود 57 هزار تن آسفالت در سال گذشته توسط کارخانه آسفالت شهرداری اسلامشهر

تولید حدود 57 هزار تن آسفالت در سال گذشته توسط کارخانه آسفالت شهرداری اسلامشهر

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اسلامشهر از تولید قریب به 57هزار تن آسفالت در سال 1400 توسط کارخانه آسفالت شهرداری اسلامشهر خبر داد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، بهزاد بذرگری رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اسلامشهر با اشاره به میزان آسفالت تولیدی توسط کارخانه آسفالت شهرداری اسلامشهر در سال گذشته اظهار داشت: با هدف خودکفایی و تامین آسفالت مورد نیاز بسیاری از پروژه های خرد و کلان شهری، در سال 1400 میزان 56656 تن آسفالت توسط کارخانه آسفالت شهرداری اسلامشهر تولید و در این شرایط اقتصادی موجب صرفه جویی قابل ملاحظه ای در زمینه کاهش هزینه های شهری شره است.

➕وی افزود: مواد اولیه استفاده شده در فرایند تولید آسفالت از بهترین مواد انتخاب می گردد تا آسفالتی با کیفیت بالاتر تولید شود بطوری که کیفیت آسفالت تولیدی بسیاری از کارخانه‌های بخش خصوصی قابل مقایسه با آسفالت تولیدی این کارخانه نبوده و کیفیتی به مراتب پایین تر دارند، بنابراین درصد مواد متشکله و کیفیت آن باعث ایجاد ارزش افزوده برای تولید می شود.

➕بذرگری با اشاره به ارزیابی آسفالت تولیدی در آزمایشگاه کارخانه آسفالت شهرداری اسلامشهر که اخیرا با پیگیری های انجام گرفته به بهره برداری رسیده تاکید کرد: آزمایشگاه کارخانه آسفالت شهرداری اسلامشهر مطابق با الزامات آزمایشگاه استاندارد ضمن بررسی مواد اولیه فرآیند تولید ، محصول خروجی را مورد ارزیابی قرار می‌دهد تا آسفالتی با بهره وری بالا تولید نماید .

➕وی با بیان تعمیرات اساسی ماشین آلات در بخش تعمیرگاه سازمان مدیریت پسماند در سال گذشته نیز گفت: تعمیرات اساسی و بازسازی خودروهای سبک و سنگین موجب میلیون‌ها تومان صرفه جویی هزینه‌ای در انجام امور در مقایسه با خدمات خودروی مشابه در بخش خصوصی می شود .

➕بذرگری با بیان اینکه در سال گذشته یک دستگاه جرثقیل جهت خدمات رسانی مطلوب تر به ناوگان خدماتی سازمان مدیریت پسماند اضافه شده است افزود: سازمان مدیریت پسماند با استفاده از تمامی امکانات و ماشین آلات خود در هر شرایطی در جهت ارتقا خدمات رسانی به شهروندان از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

آدرس کوتاه شده: