افزودن 600 مخزن زباله جدید به چرخه خدمات شهری
سه شنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ ۱۲:۵۴ ۳۶۱
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
افزودن 600 مخزن زباله جدید به چرخه خدمات شهری

افزودن 600 مخزن زباله جدید به چرخه خدمات شهری

جهت ارائه خدمات مطلوب تر در سطح شهر 600 مخزن زباله جدید به تجهیزات خدمات شهری اضافه شد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، در راستای نوسازی سیستم مکانیزه جمع آوری زباله سطح 600 مخزن جدید با اعتبار 3 میلیارد تومان به چرخه خدمات شهر اضافه شد و در طول سال 1401 نیز شهرداری اسلامشهر جهت نوسازی مخازن جمع آوری زباله مبلغ 5 میلیارد تومان تخصیص داده است که پیش بینی میگردد حدود 1000 مخزن دیگر نوسازی شود.

➕شایان ذکر است در مناطق 6 گانه شهرداری اسلامشهر بیش از 5600 مخزن زباله وجود دارد که متاسفانه علاوه بر عدم رعایت برخی شهروندان در تخلیه نخاله و ... در مخازن که باعث صدمه به مخازن میگردد سرقت کلی مخازن و یا متعلقات آن به معضلی برای خدمت رسانی به شهروندان تبدیل شده است؛ با این وجود شهرداری اسلامشهر در بین شهرداریهای شهرهای حومه تهران، بیشترین هزینه سالانه را جهت نوسازی مخازن زباله تخصیص میدهد که نشان از اهمیت حوزه خدمات در مدیریت شهری اسلامشهر دارد.

➕گفتنی است شهرداری اسلامشهر در راستای صرفه جویی و حفظ بیت المال علاوه بر نوسازی سالانه حدود 20 درصد از کل مخازن، اقدام به تاسیس کارگاه دائمی نوسازی مخازن نموده که در این راستا روزانه دو مخزن فرسوده با تعویض ورق کف و چرخها مجددا به چرخه خدمات برمیگردند.

آدرس کوتاه شده: