تمهیدات منطقه دو برای مشارکت در اجرای باشکوه راهپیمایی روز قدس
سه شنبه, ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۰:۰۰ ۵۲
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
تمهیدات منطقه دو برای مشارکت در اجرای باشکوه راهپیمایی روز قدس

تمهیدات منطقه دو برای مشارکت در اجرای باشکوه راهپیمایی روز قدس

مدیر منطقه دو از برنامه ریزی و پیش بینی تمهیدات لازم این منطقه در جهت برگزاری هرچه با شکوه راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، منوچهر صادقی مدیر منطقه دو با اعلام این خبر گفت: منطقه دو شهرداری از آمادگی کامل برای ارائه خدمات به شهروندان در راهپیمایی روز جهانی قدس برخوردار می باشد و هماهنگی های لازم جهت حضور شهروندان فراهم شده است.

➕صادقی با تاکید بر ضرورت خدمت رسانی به مردم اظهار کرد: شهرداری منطقه دو با استقرار جایگاه ویژه میز خدمت در مسیر راهپیمایی با حضور مسئولین واحدهای مختلف منطقه به مردم شریف اسلامشهر ارائه خدمت می نماید .

➕وی در ادامه گفت: کلیه اقدامات و تمهیدات لازم در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر راهپیمایی روز جهانی قدس در مسیرهای تعیین شده منتهی به مصلی نماز جمعه اسلامشهر به لحاظ اهمیت موضوع و نظافت معابر و فضای سبز و نیز رفع موانع فیزیکی در طول مسیر مذکور در دستور کار شهرداری منطقه قرارگرفته است.

➕مدیر منطقه در خصوص نظافت و رفت و روب مسیر راهپیمایی در منطقه تاکید کرد و اذعان نمود: با بکارگیری بیش از 20 نیروی انسانی و استقرار ماشین آلات در مسیرهای تعیین شده، پاکسازی و نظافت مسیرهای راهپیمایی انجام خواهد شد.

آدرس کوتاه شده: