اجرای 200 هزار متر مربع آسفالت ریزی در سطح شهر در سال گذشته
چهارشنبه, ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۰:۵۴ ۲۸۸
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
اجرای 200 هزار متر مربع آسفالت ریزی در سطح شهر در سال گذشته

اجرای 200 هزار متر مربع آسفالت ریزی در سطح شهر در سال گذشته

معاون فنی و عمرانی شهرداری اسلامشهر از اجرای 200 هزار متر مربع آسفالت ریزی در سطح شهر اسلامشهر طی سال 1400 خبر داد.



به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، علیرضا جهانپور معاون فنی و عمرانی شهرداری اسلامشهر با اعلام خبر فوق اظهار کرد: طی سال گذشته در سطح شهر اسلامشهر در مجموع 200 هزار متر مربع اجرای آسفالت داشتیم که 172 هزار متر روکش مکانیزه و مابقی لکه گیری آسفالت بوده است.

➕وی افزود: در سال گذشته فعالیت‌های عمرانی بسیاری در سطح شهر به مرحله اجرا درآمده که شامل همسطح سازی معابر سطح شهر در حدود 23 هزار متر مربع و جدولگذاری هم 23 هزار متر طول در سال 1400 در خیابانها و شریان های فرعی و اصلی شهر می باشد.

➕جهانپور با بیان اینکه فعالیت های عمرانی سطح شهر هرگز تعطیل نشده و همچنان ادامه دارد، تاکید کرد: عملیات اجرایی پروژه کمربندی شمالی به صورت تجمعی ابتدای سال 1400 به میزان 19 درصد پیشرفت فیزیکی داشت که تا پایان سال با 19 درصد افزایش به 38 درصد پیشرفت فیزیکی رسید و رشد 100 درصدی فعالیت عمرانی نسبت به سال قبل داشته است.

➕معاون فنی و عمرانی گفت: عمده فعالیت های زیر سطحی پروژه کمربندی شمالی به اتمام رسیده و تنها یک نقطه در تعارض با راه‌آهن باقی مانده و فعالیت‌های ابنیه نیز عمدتاً در سال 1400 انجام شده و تمام سرستون‌ها و بتن ریزی تیرها در پل برنده سیفی انجام و تا پایان سال 1401 پل برنده سیفی تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

➕وی با اشاره به توافقات انجام شده در عملیات اجرایی زیرگذر طالقانی با مخابرات تصریح کرد: با جابجایی فیبر نوری در مسیر عملیات بتن ریزی بخشی از عرشه طالقانی اجرا و بخشی هم در دستور کار قرار دارد و طی ماههای آتی زیرگذر طالقانی وارد مرحله خاکبرداری زیر تابلیه می‌شود.

➕معاون فنی عمرانی شهرداری اسلامشهر ادامه داد: در حال حاضر پروژه کمربندی شمالی در چند جبهه فعال است و از استاندار تهران، شریفیان نماینده مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار اسلامشهر و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی که پیگیر انجام توافقات با راه آهن جمهوری اسلامی ایران هستند تشکر می کنم.

➕جهانپور با تاکید بر اینکه فعالیت های عمرانی همواره به عنوان شریان حیات بخش شهری موجب توسعه و آبادانی شهر بوده، خاطرنشان کرد: بر اساس مقایسه انجام شده مشخص گردید بودجه عمرانی محقق شده سال 99 در حدود 128 میلیارد تومان بوده که در سال 1400 با افزایش چشمگیری به 200 میلیارد تومان رسیده که نشان از افزایش فعالیت های عمرانی سطح شهر در سال گذشته دارد.

آدرس کوتاه شده: