برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر در شهرداری اسلامشهر
جمعه, ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۰:۰۱ ۳۱۱
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر در شهرداری اسلامشهر

برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر در شهرداری اسلامشهر

.


به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، صبح امروز مراسم باشکوه گرامیداشت روز جهانی کارگر و تجلیل از کارگران و پاکبانان خدوم و نمونه شهرداری اسلامشهر با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، معاونین و مدیران مناطق و مدیران شهرداری و همچنین رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در سالن همایش شهید آوینی شهرداری اسلامشهر برگزار شد‌.

➕در این مراسم که با روز شوراها و روز زمین پاک متقارن شده بود پس از برگزاری یک دوره کلاس آموزشی محیط زیست ویژه پاکبانان، محسن حمیدی شهردار اسلامشهر و محمد مهدی سلیمی رئیس شورای اسلامی شهر به ایراد سخن پرداختند.

➕رئیس شواری اسلامی شهر ضمن تبریک روز کارگر به تمامی کارگران خدوم و زحمتکش شهرداری خاطرنشان کرد: هرگز نمی توان زحمات و تلاش های قشر کارگر را نادیده گرفت چرا که بخش اعظمی از امور به دست توانای همین کارگران زحمتکش انجام می پذیرد.

➕شهردار اسلامشهر نیز در این مراسم ضمن بیان اهمیت جایگاه قشر کارگر در جامعه، بر لزوم توجه مدیران و دست اندرکاران شهرداری بر وضعیت کارگران و بهبود معاش آنان تاکید نمود.

➕در پایان مراسم نیز با اهدای لوح سپاس و هدایایی از 53 کارگر و پاکبان نمونه و 9 نفر از کارگرانی که اخیرا به درجه بازنشستگی نائل شده بودند تجلیل به عمل آمد.

آدرس کوتاه شده: