پیام تبریک شهردار اسلامشهر به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر
سه شنبه, ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۲۳ ۳۶۹
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
پیام تبریک شهردار اسلامشهر به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر

پیام تبریک شهردار اسلامشهر به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر

محسن حمیدی شهردار اسلامشهر طی پیامی فرارسیدن سوم خرداد سالروز فتح غرورآفرین خرمشهر را به همه قهرمانان و جان برکفان دوران هشت سال دفاع مقدس، ایثارگران، جانبازان، خانواده های معظم شهدا و همه ملت شریف ایران تبریک گفت.


متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عملیات غرور آفرین بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد سال 61 شد، یادآور رشادت ها و جانفشانی های مردمانی است که با سلاح ایمان، عزت و خودباوری در برابر استکبار ایستادند و با فتح خرمشهر به پیروزی رسیدند.

فتح خرمشهر نمادی از اتحاد و همبستگی ملت ایران و حضور آگاهانه و عاشقانه مردم در عرصه دفاع از تمامیت ارضی میهن عزیزمان است که توانست با نمایش ناکارآمدی قدرت‌های استکباری در برابر قدرت پروردگار، یکی از پرافتخارترین حماسه آفرینی های فرزندان قهرمان و بی ادعای این آب و خاک را در سایه الطاف الهی به منصه ظهور برساند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی، فرارسیدن سالروز این نصر عظیم الهی و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به محضر فرماندهی معظم کل قوا و رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای مدظله العالی، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و دلاورمردان سال های دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان اقتدار و سربلندی ملت بزرگ ایران اسلامی را مسئلت می نمایم.

آدرس کوتاه شده: