آزادی خرمشهر حاصل استقامت و پایمردی مردم با بصیرت بود/ اعضای شورا حافظ منافع مردم و ناظر بر عملکرد شهرداری هستند
پنجشنبه, ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۰۰ ۳۴
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
آزادی خرمشهر حاصل استقامت و پایمردی مردم با بصیرت بود/ اعضای شورا حافظ منافع مردم و ناظر بر عملکرد شهرداری هستند

آزادی خرمشهر حاصل استقامت و پایمردی مردم با بصیرت بود/ اعضای شورا حافظ منافع مردم و ناظر بر عملکرد شهرداری هستند

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر گفت: آزادی خرمشهر حاصل استقامت و پایمردی مردم با بصیرت ایران اسلامی بود.


به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، محمد مهدی سلیمی رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در بیست و چهارمین نشست رسمی شورا که با حضور اکثریت اعضا، شهردار، معاونین و مدیران مناطق شهرداری و اصحاب رسانه برگزار شد، با تبریک سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: آزادی خرمشهر ماحصل استقامت، پایمردی، بصیرت و فهم دقیق مسئله دلاورمردان و شیرزنان ایران اسلامی بوده که با بصیرت سیاسی در طول تاریخ ماندگار شده اند و امیدوارم ما هم با فهم دقیق مسئله و ولایت مداری تاریخ ساز بوده و در شرایط کنونی حواسمان به حفظ مرزهای اعتقادی باشد.

➕وی با عرض تسلیت شهادت سردار سرافراز شهید حسن صیاد خدایی خدمت مردم شهید پرور اسلامشهر گفت: کشور ما شهید پرور است و ما به دلیل اینکه شهدا را زیاد میبینیم، گاها عظمت شهدا در نظرها مغفول می‌ماند، شهدا تاریخ سازند و امیدوارم بتوانیم ادامه دهنده راه نورانی آنها باشیم.

➕سلیمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد جنگ اقتصادی و اینکه جنگ رسانه ای و جنگ روایت ها خود بسترساز جنگ اقتصادی است، تصریح کرد: در دنیا از رسانه به عنوان بروز ترین ابزار جنگی استفاده می شود و در شرایط اجتماعی و اقتصادی امروز مهمترین کار حفظ آرامش روانی مردم است و هر عملی که از سوی مسئولین و اصحاب رسانه موجب بر هم خوردن امنیت روانی مردم شود، زشت ترین و ناشایست ترین عمل است.

➕رئیس شورای اسلامی شهر با قدردانی از همراهی و همکاری و تلاش های اصحاب رسانه که همواره مشاور بی مزد و امین مسئولین بوده‌اند، تاکید کرد: ما مخالف تبیین و اطلاع رسانی شفاف به مردم نیستیم اما برخی اخبار و تحلیل ها برداشت شخصی است و نباید به جمع مردم تعمیم داده شود، هر شخصی که نسنجیده موجب برهم زدن آرامش روانی شهروندان شود خیانتکار است.

➕وی افزود: وقتی مردم جمعی را به عنوان نماینده خود انتخاب میکنند برداشت و استنباط شان این است که در این دوره و شرایط حاضر این افراد می‌توانند منافع آنها و شهر و کشور را بهتر تامین کنند و ما در شورای شهر امین مردم و پاسخگو هستیم.

➕سلیمی با بیان اینکه احترام به افکار عمومی بسیار مهم است، اظهار کرد: با حرفی که شاید ذره ای شبهه در آن است آبروی کسی را نبریم و تحلیل اشتباه نکنیم، حفظ آبروی مومن بسیار مهم است و مردم نباید درگیر مسائلی شوند که از موضوعات اصلی خود باز بمانند، در شرایط حاضر مهمترین موضوع ایجاد و حفظ آرامش و امنیت روانی مردم است.

➕رئیس شورای شهر با اشاره به حاشیه سازی برخی انتصابات در مجموعه شهرداری اسلامشهر گفت: اگر مسئله و اختلاف سلیقه ای در مجموعه مدیریت شهری داریم راه حل آن جنجال نیست، ما حافظ منافع مردم و ناظر بر عملکرد شهرداری هستیم و هرجا احساس کنیم منافع مردم تامین نشده شفاف و به صراحت اعلام خواهیم کرد.

➕وی ادامه داد: گاهی راه بررسی عملکرد مجموعه شهرداری در جنجال‌های رسانه‌ای گم می شود و متاسفانه منافع مردم تامین نمی گردد، مسیر بررسی عملکرد مجموعه مدیریت شهری منطق، عقلانیت و قانون است مطمئن هستیم که نتیجه خوب و آنچه خداوند و مردم می پسندند اتفاق می‌افتد.

➕سلیمی با اشاره به اقدامات انجام شده در مجموعه شهرداری اسلامشهر خاطرنشان کرد: با توجه به اتفاقات هوشمندانه و خوبی که در زمینه تملک، به کارگیری و راه اندازی کارخانه آسفالت شهرداری اسلامشهر در سال های اخیر رخ داده و همچنین اقدامات معاونت معماری و شهرسازی و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری در مورد احیای بافت فرسوده و طرح تفصیلی شهر از مدیران سازمان های مربوطه درخواست داریم در راستای تنویر افکار عمومی و پاسخ دهی به مردم گزارش کاملی تهیه و در جلسه رسمی شورای شهر ارائه دهند.

➕قابل ذکر است در بیست و چهارمین نشست رسمی شورای 11 لایحه مطرح شد که پس از بررسی و اعمال نظر کمیسیون های مربوطه به تصویب اعضا رسید و همچنین نامه فرمانداری اسلامشهر با موضوع اعلام نظر پیرامون مصوبات بیست و سومین نشست رسمی شورای شهر نیز مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

➕گفتنی است در این نشست 2 لایحه دو فوریتی مطرح شد که یک لایحه مصوب و لایحه دیگر برای بررسی بیشتر به کمیسیون های تخصصی ارجاع شد.

آدرس کوتاه شده: