برگزاری همایش خدمات شهری و سازمان های تابعه
پنجشنبه, ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۰۴ ۲۵۸
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
برگزاری همایش خدمات شهری و سازمان های تابعه

برگزاری همایش خدمات شهری و سازمان های تابعه

صبح امروز همایش خدمات شهری و سازمان های تابعه با محوریت افزایش تعامل و هم افزایی در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در سالن همایش شهید آوینی شهرداری مرکز برگزار شد.


به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، در این جلسه که با حضور داود حورزاده رئیس کمیسیون عمران و خدمات شهری، گنجه معاون خدمات شهری و امور مناطق شهرداری، علی نیا مدیر خدمات شهری، معاونین خدمات شهری مناطق ششگانه، مسئولین نواحی، پیمانکاران حوزه خدمات شهری و جمعی از کارشناسان و مدیران ستادی برگزار شد، حورزاده ضمن تبریک سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و ادای احترام به شهدای جنگ تحمیلی، اظهار داشت: حوزه خدمات شهری جایگاه بسیار پر اهمیتی دارد و از آنجا که به طور مستقیم با مطالبات و درخواست های شهروندان در ارتباط است می بایست توجه ویژه ای به این حوزه شود.

➕وی در ادامه گفت: شورای اسلامی شهر بخصوص کمیسیون خدمات شهری این شورا این آمادگی را دارد بیشتر از گذشته نسبت به مباحث مربوط به خدمات شهری توجه نماید و به شدت از طرحها، برنامه های پیشنهادی و انتقادات شهروندان در این خصوص استقبال می کند.

➕ گنجه معاون خدمات شهری و امور مناطق نیز ضمن تشکر از کلیه پرسنل زحمتکش مجموعه خدمات شهری، بر اهمیت موضوع برون سپاری و بازتاب های مثبت آن و دقت نظر پیمانکاران بر انجام وظایف و تعامل بیشتر مناطق ششگانه با پیمانکاران تاکید نمود.

➕در ادامه برخی کارشناسان حوزه خدمات شهری و مسئولین نواحی در خصوص نظافت و رفت و روب، جانوران موذی، لایروبی انهار، پسماند، بهداشت و محیط زیست به طرح موضوع پرداختند و مواردی دیگر همچون اهمیت نظارت بر تخلیه مناسب نخاله های ساختمانی، لزوم حمل مناسب و بهینه و مکانیزه و تصفیه شیرابه های مربوط به زباله های شهر، شستشوی مستمر باکس های زباله با توجه به افزایش دما و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر اهمیت نظارت مسئولین نواحی بر عملکرد پیمانکاران، بررسی کاستی های موجود در بحث رفت و روب مناطق ششگانه، لزوم تعامل مسئولین نواحی با پیمانکاران و لزوم همکاری مجموعه مدیریت شهری با سایر ادارات در راستای خدمات رسانی بهتر به شهروندان تاکید شد.

➕در پایان همایش از زحمات تعدادی از مسئولین اجرایی و ستادی حوزه معاونت خدمات شهری به پاس خدمات ایشان تجلیل به عمل آمد.

آدرس کوتاه شده: