دیدگاه حمایتی از مجموعه مدیریت شهری موجب توسعه پایدار می شود
پنجشنبه, ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۰۷ ۲۱۰
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
دیدگاه حمایتی از مجموعه مدیریت شهری موجب توسعه پایدار می شود

دیدگاه حمایتی از مجموعه مدیریت شهری موجب توسعه پایدار می شود

شهردار اسلامشهر گفت: دیدگاه حمایتی از مجموعه مدیریت شهری موجب شکل‌گیری زیرساخت‌ها و توسعه پایدار می شود.


به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، محسن حمیدی شهردار اسلامشهر در بیست و چهارمین نشست رسمی شورا که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهرداری و اصحاب رسانه برگزار شد، با عرض تسلیت شهادت سردار سرافراز اسلام شهید حسن صیاد خدایی اظهار کرد: قطعا با خون این شهدا روز به روز بر عظمت و افتخار میهن اسلامی عزیزمان افزوده خواهد شد.

➕حمیدی گفت: دیدگاه حمایتی از مجموعه مدیریت شهری موجب توسعه پایدار و شکل‌گیری زیرساخت‌ها میشود، الحمدلله سیاستگذاری شورای شهر در این زمینه کاملا ملموس بوده و جا دارد از رئیس و اعضای شورای شهر و همراهی اصحاب رسانه تشکر کنم.

➕شهردار اسلامشهر با اشاره به موضوعات مطرح شده در صحن شورا تاکید کرد: ضمن تشکر از دغدغه‌مندی اعضای شورای شهر موضوعات مطرح شده در زمینه پروژه کمربندی شمالی، مسائل حوزه شهرسازی و... مجددا کارشناسی و بررسی بیشتر می شوند.

➕حمیدی در خصوص لایحه واگذاری 43 دستگاه اتوبوس بازسازی شده سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر گفت: طی سال جاری قریب به 80 اتوبوس بازسازی و نوسازی شده و 12 دستگاه اتوبوس هم آماده بازسازی است و خوشبختانه برای جابجایی روزانه 200 هزار مسافر مشکلی نداریم.

➕وی تصریح کرد: در راستای توسعه و بهسازی حمل و نقل عمومی، شهر اسلامشهر جزء 8 شهر کشور است که توانست در روزهای پایانی سال 1400 تعداد 25 دستگاه اتوبوس را خریداری نماید که طی ماههای آتی تحویل و زیر بار جابجایی مسافر می‌رود.

➕حمیدی در مورد لوایح مربوط به کارخانه آسفالت شهرداری اسلامشهر هم اظهارداشت: شهر اسلامشهر به عنوان تنها شهر از بین 44 شهر در استان تهران توانست به دلیل فراهم نمودن زیرساخت‌های لازم، سهمیه قیر تخصیص یافته را جذب کند.

➕شهردار اسلامشهر با اشاره به پروژه احداث ایستگاه مترو میدان نماز گفت: طرح احداث ایستگاه مترو در میدان نماز اسلامشهر برای اولین بار در کشور با الگوسازی و مدلسازی به شیوه ای جدید عملیاتی شده که با پیشرفت مناسبی در حال اجرا می باشد.

آدرس کوتاه شده: