توضیحات شهرداری اسلامشهر در خصوص گِله مندی برخی از شهروندان و دانشجویان عزیز دانشگاه پیام نور اسلامشهر:
سه شنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ۰۷:۵۶ ۲۰۰
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
توضیحات شهرداری اسلامشهر در خصوص گِله مندی برخی از شهروندان و دانشجویان عزیز دانشگاه پیام نور اسلامشهر:

توضیحات شهرداری اسلامشهر در خصوص گِله مندی برخی از شهروندان و دانشجویان عزیز دانشگاه پیام نور اسلامشهر:

.


با سپاس از صبر و شکیبایی شهروندان عزیز اسلامشهری و دانشجویان محترم دانشگاه پیام نور و پوزش بابت اختلال در تردد و انسداد مسیر به علت اجرای پروژه عمرانی بازگشایی گذر 24 متری از خیابان المهدی به سمت خیابان امام محمد باقر(ع) به استحضار می رساند:

یکی از اصلی ترین معضلات هر شهری، مشکل بار ترافیکی آن شهر است که باعث بروز آسیب های متعددی برای شهروندان و واحدها یا نهادهای خدماتی در شهر میشود؛

از این رو حل مشکل ترافیکی شهر یکی از بزرگترین و مهمترین خدمات یک نهاد خدمتگذار برای آسایش و راحتی شهروندان خود میباشد، شهرستان اسلامشهر با توجه به نوع شکل گیری نقشه جغرافیایی شهر که به اصطلاح (شهرخطی) نام دارد و با توجه به این نکته که برای دسترسی به نقاط مختلف شهر، به ویژه مرکز شهر و یا مرکز خرید و مراکز درمانی می بایست همه شهروندان و مسافران از مسیر اصلی استفاده کنند، بار ترافیکی سنگینی در طول روز و شب در این مسیر پرتردد ایجاد میگردد که این مهم، دغدغه ی مسئولین دلسوز شهر از گذشته تا به حال بوده است.

شهرداری اسلامشهر باتوجه به نکات فوق الذکر و در انجام وظیفه ذاتی خود برای حل این معضل ترافیکی، اقدام به اجرای پروژه بازگشایی گذر 24 متری از خیابان المهدی به سمت خیابان امام محمد باقر(ع)نمود و با توجه به اهمیت پروژه و همچنین برای حل هرچه زودتر مشکلات به وجود آمده در کارگاه برای ساکنین منطقه، ضرب العجلی برای افتتاح پروژه در نظر گرفته شده است.

با پیش بینی کارشناسان مبنی بر مدت اجرای این پروژه مهم شهری و کار جهادی شبانه روزی، پیش بینی می شود ظرف کمتر از یک ماه، عملیات پایان یافته و پروژه به بهره برداری برسد.

لازم به ذکر است طبق روزشمار و حسب مسئولیت پذیری شهرداری اسلامشهر در برابر شهروندان عزیز، شهرداری اسلامشهر بصورت سه شیفت کاری، تمامی توان خود را برای این مهم اختصاص داده است.

اما در این حین مسائلی همچون اختلال در تردد و هم زمانی با تردد دانشجویان و مواجهه با فصل امتحانات، باعث بروز نارضایتی هایی شده است که قبلا شهرداری اسلامشهر از این جهت عذرخواهی می کند و خواهان صبر و شکیبایی و تحمل شهروندان عزیز می باشد.

در پایان از صبوری و همکاری همه شهروندان گرامی در یاری رساندن به خادمین خود در انجام این پروژه سپاسگزاری و قدردانی می نماییم.

مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اسلامشهر

آدرس کوتاه شده: