خبر مسرت بخش برای شهروندان منطقه شش /صدور پروانه ساختمانی برای ساکنین شهرک امام حسن (ع) تقریبا رایگان شد.
یکشنبه, ۰۵ تیر ۱۴۰۱ ۱۲:۱۸ ۴۷۸
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
خبر مسرت بخش برای شهروندان منطقه شش /صدور پروانه ساختمانی برای ساکنین شهرک امام حسن (ع) تقریبا رایگان شد.

خبر مسرت بخش برای شهروندان منطقه شش /صدور پروانه ساختمانی برای ساکنین شهرک امام حسن (ع) تقریبا رایگان شد.

تخفیف 90 درصدی صدور پروانه ساخت شهرداری در شهرک امام حسین(ع)


به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر ، با هدف نوسازی و بهسازی بافتهای فرسوده در راستای تشویق شهروندان ساکن شهرک امام حسین (ع) ، بجهت تخریب و نوسازی ساختمانهای فرسوده و نا ایمن ، طرح تشویقی تخفیف 90 درصدی عوارض صدور پروانه ساخت برای ساکنین این شهرک در دستور کار این منطقه از شهرداری اسلامشهر قرار گرفت .

در همین راستا سیدجلیل قاسمی مدیر منطقه 6 با اشاره به وجود بافت فرسوده در شهرک امام حسین(ع) و تشویق شهروندان برای نوسازی و بهسازی ساختمان ها اظهار داشت: علاوه بر صدور پروانه ساخت که تقریبا بصورت رایگان می باشد ، طبق توافقی که با بانک‌های عامل شده است در قالب تخریب و نوسازی برای احداث هر طبقه در این شهرک 300 میلیون تومان تسهیلات وام بانکی با سود 4/5 درصد و بازپرداخت پس از یکسال تنفس در نظر گرفته شده است.

قاسمی با اشاره به قدمت شهرک امام حسین(ع) تاکید کرد: این شهرک دارای بیش از 70 هکتار بافت فرسوده است که مردم در سنوات گذشته و پیش از استقرار شهرداری در این منطقه اقدام به ساخت و سازهای غیر اصولی و بی‌ضابطه کرده‌اند و در سال های اخیر به منظور خدمات دهی بهتر و کمک به امور شهروندان و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و بهسازی و نوسازی این منطقه، شهرداری مستقر شده است.

مدیر منطقه 6 اشاره ای هم به معابر کم کیفیت شهرک امام حسین (ع ) در گذشته نه چندان دور کردو گفت : با هدف بهسازی و نوسازی خیابانها و کوچه های این شهرک با تلاشو پیگیریهای فراوان و مساعدتهای شهردار اسلامشهر توانستیم سهمیه قیر از استان تهران بجهت روکش آسفالت معابر اصلی این منطقه دریافت و به طول8500 متر در 8 گذر به میزان 1200 تن روکش آسفالت را از محل تولیدات کارخانه آسفالت شهرداری اسلامشهر انجام دادیم .

وی با اشاره به تداوم بهسازی معابر منطقه خاطرنشان کرد: نهضت آسفالت در شهرک امام حسین(ع) مدتی است آغاز شده و تمامی معابر اصلی و فرعی و کوچه های شهرک به ترتیب اولویت لکه گیری و روکش آسفالت میشوند.

قاسمی در پایان به مشکلات و موانع پیش روی شهرداری منطقه شش پرداخت و گفت : عدم پرداخت سرانه شهرداری در محله شهرک امام خمینی(ره) توسط اداره راه و شهرسازی را از مشکلات عمده منطقه 6 بوده که متاسفانه پس از گذشت سالها از ساخت شهرک امام خمینی(ره) (مسکن مهر ضیاءآباد) سرانه های عمومی این شهرک هنوز تحویل شهرداری نشده با این حال شهرداری در زمینه خدمات رفت و روب، فضای سبز، رنگ آمیزی جداول و دیوارها، لکه گیری و روکش آسفالت و... خدمات عمرانی به شهروندان ارائه می دهد.

آدرس کوتاه شده: