اختصاص 3روز کامل از استخر شهدای آتش نشانی به بانوان اسلامشهری
پنجشنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۱ ۰۹:۳۵ ۷۶۷
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
اختصاص 3روز کامل از استخر شهدای آتش نشانی به بانوان اسلامشهری

اختصاص 3روز کامل از استخر شهدای آتش نشانی به بانوان اسلامشهری

شهردار اسلامشهر گفت: برای نخستین بار در اسلامشهر با بهره برداری از مجتمع ورزشی شهدای آتش نشانی سه روز کامل در هفته این استخر به بانوان اختصاص می یابد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، محسن حمیدی شهردار اسلامشهر در بیست و هفتمین نشست رسمی شورای شهر که با حضور رئیس و اعضای شورای شهر، مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار داشت: با واگذاری مجتمع ورزشی شهدای آتش نشانی به بخش خصوصی از طریق مزایده عمومی، بانوان اسلامشهری میتوانند سه روز کامل از امکانات استخر این مجموعه ورزشی استفاده کنند.

➕وی افزود: مجتمع ورزشی شهدای آتش نشانی به مساحت 1650 متر مربع واقع در اسلامشهر خیابان صیاد شیرازی، شامل سالن استخر بزرگسالان، استخر کودکان، سونای خشک و بخار، رختکن، جکوزی، بوفه، اتاق های اداری و سالن بدنسازی و پرورش اندام است که با موافقت شورای اسلامی شهر به مدت سه سال از طریق مزایده عمومی به بخش خصوصی واگذار می شود.

➕حمیدی با اشاره به اینکه آقایان به راحتی می توانند از فضاهای تفریحی استفاده کنند، بیان کرد: استفاده از استخر برای بانوان که نزدیک به 50 درصد از جمعیت شهر را تشکیل می دهند و بویژه بانوان شاغل که نیمی از روز را سرکارند و در حوزه سلامت جسمانی برای خانواده و نسل آینده نقش مهم تری دارند مشکل است و باید گفت به این موضوع در شهر غفلت شده و کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

➕گفتنی است در بیست و هفتمین نشست رسمی شورای اسلامی شهر 8 لایحه پیشنهادی شهرداری مورد بررسی و همگی به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

آدرس کوتاه شده: