برگزاری جلسه هم اندیشی در حوزه معاونت خدمات شهری
سه شنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۱ ۰۹:۴۳ ۳۸۲
طبقه بندی:
  • آخرین اخبار
  • اخبار ویژه
چچ
برگزاری جلسه هم اندیشی در حوزه معاونت خدمات شهری

برگزاری جلسه هم اندیشی در حوزه معاونت خدمات شهری

با حضور داود حورزاده رییس کمیسیون عمران و خدمات شهری روز گذشته جلسه هم اندیشی حوزه معاونت خدمات شهری برگزار شد.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، در این جلسه که گنجه ای معاون خدمات شهری و امور مناطق شهرداری، مدیران خدمات شهری، کنترل و نظارت، ستاد بحران، زیباسازی، تاسیسات و امانی و همچنین معاونین خدمات شهری مناطق ششگانه و کارشناسان حوزه حضور داشتند، گنجه ای بر لزوم نظارت دقیق میدانی و لحظه به لحظه بر عملکرد پیمانکاران توسط کارشناسان حوزه و توجه به ادبیات مشترک کاری بین معاونین خدمات شهری مناطق تاکید نمود.

➕حورزاده نیز ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و اعیاد بزرگ قربان و غدیر و قدردانی از زحمات حوزه خدمات شهری، خاطرنشان کرد: امور مرتبط با خدمات شهری، امور حساسی است که مدام دیده می شود. دست اندرکاران حوزه خدمات شهری، چه در معاونت و چه در مناطق، لازم است وظایف خود را همواره مرور کرده و نظارت بر این امور را جدی بگیرند و عملکرد پیمانکاران را تحت کنترل خود داشته باشند. ببینند کجا کار انجام می شود و کجا کوتاهی می شود.

➕رئیس کمیسیون خدمات شهری و عمران در ادامه افزود: تعاملات بیشتری بین حوزه معاونت خدمات شهری و مناطق ششگانه لازم است. جلسات تخصصی بگذارید و امور را تخصصی پیگیری کنید؛ موضوعات مهم خدمات شهری بررسی شود. از طرفی، وضعیت کارگران و زحمات آنها و همچنین حق و حقوقشان نباید نادیده گرفته شود‌.

➕حورزاده در خصوص وضعیت خدمات شهری مناطق گفت: در فصل گرما هستیم و نظافت شهری باید جدی گرفته شود. مثل شستشوی باکس های زباله تا بوی مشمئز کننده آن و حشرات موری موجب آزار اهالی و کسبه نشود. این جزء حداقل هاست؛ ما در بازدیدهایمان از سطح شهر، این موارد را نظارت می کنیم؛ مطالبات مردم در این بین مهم است. روی موضوع انضباط شهری و کنترل جانواران موذی و حیوانات بلاصاحب هم جدی باشیم؛ نارضایتی مردم، قابل ملاحظه نیست.

➕رییس کمیسیون خدمات شهری شورا در پایان با اشاره به موضوع اهمیت محیط زیست، خاطر نشان کرد: در بحث هدایت آب های سطحی و لایروبی انهار که یک موضوع مهم تلقی می شود، به جد پیگیر هستیم تا در بارش های فصل پائیز و زمستان به مشکل بر نخوریم.

➕گفتنی است در این جلسه موضوعاتی همچون عملکرد پیمانکاران مستقر در مناطق ششگانه، عملکرد معاونین خدمات شهری و مسئولین نواحی، کیفیت خدمات دهی پیمانکاران و مناطق، تجهیزات و امکانات در اختیار پیمانکاران، لزوم پیگیری مجدانه و دقیق کارشناسان بر عملکرد پیمانکاران خدمات شهری و ... مطرح و تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد.

آدرس کوتاه شده: