توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی برگزار شد
چهارشنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۱ ۲۲:۴۷ ۱۲۲
طبقه بندی: آخرین اخبار
چچ
توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی برگزار شد

توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی برگزار شد

رویداد بزرگ جشن های عید قربان تا عید غدیر

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اسلامشهر در برگزاری بیش از 100 جشن، جنگ شادی و ایستگاه صلواتی از عید قربان تا عید غدیر مشارکت نمود.

به گزارش مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، حجت الاسلام میرزاپور رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر در توضیح این خبر گفت: فضای شهر در ایام عید قربان تا غدیر به مدت ده شبانه روز شاهد برگزاری 32 برنامه جشن و جنگ شادی، 44 ایستگاه صلواتی، 4 کاروان شادی و آذین بندی و نور افشانی و همچنین طبخ و توزیغ غذا در سراسر اسلامشهر بود.

وی به برگزاری 32 جشن و جنگ شادی در بوستان ها و محلات شهرستان اسلامشهر اشاره کرد و گفت: از شب عید قربان تا روز عید غدیر به مدت 10 شبانه روز در محلات و بوستان های سطح شهر جنگ های شادی با برنامه های متنوع فرهنگی اعم از مدیحه سرایی، سرود، اجرای تئاتر، استند آپ کمدی، مرشد خوانی، شعبده بازی، اجرای عمو روحانی و مسابقه با حضور شهروندان برگزار شد.

وی در ادامه به مشارکت در برگزاری بیش از 44 ایستگاه صلواتی اشاره کرد و افزود: سازمان فرهنگی توانست با توزیع 13 هزار کیلو هندوانه و 15 هزار عدد بادکنک با طرح غدیر و همچنین کمک در تأمین دیگر اقلام مورد نیاز ایستگاه های صلواتی در سراسر اسلامشهر در شبهای منتهی به عید غدیر، فضای سرشار از شور و نشاط را در شهر حاکم کند.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری در ادامه به برگزاری غرفه های فرهنگی مذهبی در بوستان ها اشاره کرد و گفت: همزمان با برگزاری مراسم جنگ شادی در 5 بوستان ندایی، توحید، 22 بهمن، شهدای گمنام مسکن مهر و نواب، تعداد 12 غرفه فرهنگی، مذهبی و... جهت ارائه خدمات به شهروندان اسلامشهری شامل غرفه کودک، ورزش و سلامت، مشاوره و طب سنتی، جبهه مقاومت اسلامی، ریحانه شو، فروش و دوخت چادر، میز خدمت، اقتصاد مقاومتی جهت عرضه محصولات خانگی، هنر در خانه، مشاوره حقوقی و خانواده، ایستگاه صلواتی، بهداشت و جمعیت برپا شد.

وی در پایان به آذین بندی، نور افشانی و مشارکت در طبخ و توزیع غذا اشاره کرد و افزود: سازمان فرهنگی علاوه بر آذین بندی شهر توانست با مشارکت پایگاه های بسیج و محلات و هیئات مذهبی چهار کاروان شادی در مناطق مختلف ونور افشانی در شبهای منتهی به عید غدیر و همچنین طبخ و توزیع غذا برگزار نماید.

آدرس کوتاه شده: